مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هشتم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ فرهاد علی بیگی سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدراستان گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد، یکی از سوداگران مرگ اقدام به تهیه مواد مخدر از استان البرز کرده است و قصد انتقال آن در پوشش مسافرت خانوادگی به سمت تاکستان دارد.

سرهنگ بیگی افزود: با هوشیاری وسرعت عمل ماموران، خودروی پراید متهم در ورودی تاکستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف شد.

او اضافه کرد: در بازرسی از خودرو ۲۰ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق به ارش ۱۵۰ میلیون تومان

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان، حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین- زنجان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموران در بازرسی از خودرو، ۱۸۹ ثوب لباس و منسوجات، یک دستگاه تلویزیون ال سی دی، یک دستگاه کولر گازی، ۸ کارتن قابلمه ۹ پارچه و ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در این رابطه، ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های قاچاق را ۱۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

شلیک پلیس، پایان فرار خودروی سرقتی

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی در محور "اشتهارد – بویین زهرا "، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ پاسداران این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: ماموران با کنترل محور‌های مواصلاتی، خودرو را در بلوار شهید بهشتی رویت که راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده ماموران متواری و ماموران با تعقیب خودرو و چندین مرتبه دستور ایست، در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کردند و موفق شدند، خودرو را متوقف و متهم را دستگیر کنند.

سرهنگ رشید تبار اظهارداشت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی متهم، سابقه سرقت از استان تهران را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی، تحویل داده شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.