معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت:قشنگ نیست یک باشگاه بخواهد برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند، زیرا همه تابع قوانین هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین خبیری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم بیان کرد: خدا را شکر شرایط خوب است و تیم تمرینات را زیر نظر کادرفنی شروع کرده و مدیران باشگاه نیز درحال تلاش هستند تا مشکلات را برطرف کنند و در کل روحیه تیم بسیار بالا است.

اینکه بعضی باشگاه‌ها خود را تافته جدا بافته بدانند درست نیست

او افزود: تمرینات درحال پیگیری است و همه چیز در شرایط خوبی قرار دارد. درحال حاضر ستاد مقابله با کرونا در این باره تصمیم گیری می‌کنند و آن‌ها تشخیص داده اند که درحال حاضر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمرینات و مسابقات دوباره از سر گرفته شوند. اینکه بعضی باشگاه‌ها خود را تافته جدا بافته بدانند درست نیست. بعضی باشگاه‌ها در خارج از کشور نیز ستاره‌های بزرگی دارند و تمرینات را ادامه می‌دهند و آیا شما مشاهده کرده اید که مسی، رونالدو  برای فدراسیون های فوتبال کشورهایی که در آن بازی می کنند تعیین تکلیف کنند؟

قشنگ نیست باشگاهی برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند

خبیری ادامه داد: اینکه خودمان را تافته جدا بافته بدانیم و از دستورات مراجع تمکین نکنیم، درست نیست، اما متاسفانه برخی این کار‌ها را انجام می‌دهند. این دوستان هم ۲ - ۳ سال در فوتبال هستند، اما می‌خواهند برای همه تصمیم گیری کنند. قشنگ نیست باشگاهی برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند، زیرا ما همه تابع فدراسیون فوتبال هستیم. در این شرایط خاص نیز تابع ستاد مقابله با کرونا هستیم. همچنین برای باشگاه پرسپولیس سلامتی مردم و تمام ارکان جامعه بسیار مهم است.

هزار جام فدای تار موی هواداران و بازیکنان ما باشد

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اینکه دنبال بهانه باشیم قشنگ نیست. امکانات ما با دیگر تیم‌ها  فرقی ندارد. سلامت بازیکنان و اعضای تیم برای ما مهم است که وقت می‌گذاریم و بهترین تصمیم را می‌گیریم. بازهم می‌گویم دنبال بهانه نیستیم و تلاش می‌کنیم تیم به بهترین نحو تمرین کند. پروتکل بهداشتی نیز به شدت رعایت می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید. با کمک افشین پیروانی تونل ضدعفونی کننده را تمرین بازیکنان تهیه کرده ایم.

یکسری مشکلات  وجود دارد که درحال تلاش هستیم تا آن‌ها را حل کنیم

وی در مورد زمان بازگشت بشار رسن و اوساگونا به تمرینات بیان کرد: امور بین الملل و مدیر تیم در این باره پیگیر و درحال رایزنی هستند تا زمان بازگشت این ۲ بازیکن به تمرینات را مشخص کنند. یکسری مشکلات  وجود دارد که درحال تلاش هستیم تا حل شوند.

اینکه باشگاه ها مستقیم به وزیر ورزش نامه بزنند تخلف است

خبیری درباره نامه ۴ باشگاه لیگ برتری برای لغو مسابقات گفت: امیدوارم ۴ باشگاه نامه به فیفا نزنند، زیرا این کار  با روح و منشور فیفا مغایرت دارد و اینکه مستقیم به وزیر ورزش نامه بزنند تخلف است، زیرا باید این موضوع از طریق سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری شود. آن‌ها نباید دنبال حواشی فوتبال باشند و باید کاری کنند که فوتبال روند خود را ادامه دهد.  

باشگاه تاریخ تمرینات را به استوکس اعلام کرده است

او در خصوص آخرین وضعیت آنتونی استوکس (مهاجم خارجی پرسپولیس) اظهار داشت: باشگاه تاریخ تمرینات را به استوکس اعلام کرده و جزئیات آن را واحد حقوقی و بخش بین الملل می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار