هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وزارت بهداشت اعلام کرده تیم‌ها با رعایت نکات بهداشتی می‌توانند تمرین کنند که باید به این تصمیم احترام بگذاریم و امیدوارم بازی‌ها را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمال کامیابی‌نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: پیروانی و باشگاه زحمات زیادی کشیده اند و امکانات خوبی را برای ما تدارک دیده اند. ما نیز نکات بهداشتی را رعایت می‌کنیم، بدنساز تیم از بازیکنان تست گرفت و شرایط خوب است و امیدوارم در زمان باقیمانده به شرایط آرمانی برسیم.

او افزود: درباره برگزاری لیگ ما بیش از حد صحبت کرده ایم. وزارت بهداشت اعلام کرده  تیم‌ها با رعایت نکات بهداشتی می توانند تمرین کنند که باید به این تصمیم احترام بگذاریم و امیدوارم بازی‌ها را برگزار کنیم و مسابقات را به پایان برسانیم.


بیشتر بخوانید: باشگاه پرسپولیس از برانکو شکایت نکرده است/ پرداختی به مرد کروات تا ۳ هفته دیگر


کامیابی نیا در مورد مشکلات مالی پرسپولیس گفت: خدا را شکر مدیران باشگاه خیلی زحمت می‌کشند. بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده  و امیدوارم حامی مالی نیز  به تعهدات خود عمل کند. امیدوارم شرایط همین‌گونه پیش برود تا بچه‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

کامیابی‌نیا در پایان در خصوص  احتمال پرداخت نشدن بخشی از قرارداد بازیکنان، در صورت لغو ادامه مسابقات فوتبال در کشور بیان کرد: ما اتحادیه بازیکنان و مربیان نداریم و باید در این مورد هم تصمیم خوبی گرفته شود. بیماری وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. باید فوتبال را با رعایت نکات لازم پیش ببریم که مردم لذت ببرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار