مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از آغاز توزیع بنزین یورو۴ و افزایش تعداد جایگاه‌های عرضه نفت و گاز یورو۴ در استان همدان خبر داد.

عرضه بنزین یورو ۴ در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امین روستایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهر‌ها و موقعیت جغرافیایی و به عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور، همواره توجه و حساسیت مسئولان را به خود معطوف داشته است.

او افزود: از آنجایی که شهر‌های بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهر‌های کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسئول می‌دانند.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان  با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به طور کامل از نوع یورو۴ برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری شروع شده، ادامه داد: در حال حاضر نه جایگاه استان دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی این فرآورده نفتی است و این تعداد نسبت به مناطق همجوار درصدر است .

روستایی به مدیریت مصرف بهینه سوخت از سوی شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف همه فرآورده‌های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه اشاره و اضافه کرد: از نیمه اردیبهشت ماه جاری به تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در تمامی جایگاه‌های استان از نوع یورو۴ است.

او از هم‌استانی‌های عزیز خود خواست تا با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، با مراجعه به ۹۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفت گاز در سطح استان، سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

پیش از این محمود عراقی، معاون امور عمرانی استاندار همدان در جلسه کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان که در ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۹ برگزار شد پس از شرح گزارشی از سوی امین روستایی مدیر منطقه همدان پیرامون عرضه بنزین یورو۴ در سراسر شهر‌های استان، این اقدام منطقه را کاری بزرگ دانست و از نقش محوری این شرکت با همکاری دیگر دستگاه‌ها تجلیل کرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.