مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از عرضه ۱۵۰ میلیون و ۲۹۹ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در استان خبر داد.

عرضه بیش از ۱۵۰ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امین روستایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با اشاره  به عرضه بیش از ۱۵۰ میلیون متر مکعب سی‌ان‌جی در سال گذشته در استان،گفت: مصرف هر متر مکعب سی‌ان‌جی موجب صرفه‌جویی معادل ۰،۹ لیتر در مصرف بنزین است.

او  با بیان اینکه این سوخت پاک  جایگزین مناسبی برای بنزین است، گفت: گاز طبیعی فشرده علاوه بر به‌صرفه بودن از لحاظ هزینه و کمک به اقتصاد خانواده در حفظ محیط زیست و داشتن هوایی پاک برای ما و آیندگان نیز موثر خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در آبان ماه سال گذشته و پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، روند مصرف سی‌ان‌جی تا پایان بهمن ماه صعودی بوده است. 

روستای در ادامه بیان کرد: پس از زمزمه شیوع ویروس کرونا در کشور و محدود شدن رفت و آمد‌ها و اجرای قوانین منع تردد، شاهد کاهش نه تنها سوخت پاک بلکه انواع سوخت مایع نیز در بخش حمل و نقل بودیم.

روستایی  از رعایت اصول ایمنی و بهداشتی در مراکز عرضه سی‌ان‌جی خبر داد و تأکید کرد: عملیات سوخت‌گیری در این مراکز فقط توسط اپراتور‌های جایگاه انجام می‌شود.

او بیان کرد: اکنون در ۴۷ جایگاه استان سوخت سی‌ان‌جی عرضه می‌شود که از این تعداد ۲۳ جایگاه دو منظوره و ۲۴ باب تک منظوره سی‌ان‌جی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: در سال ۹۸ سه جایگاه  سی‌ان‌جی در شهر همدان ،ملایر و تویسرکان با مشارکت بخش خصوصی و دولتی راه اندازی شد و در مدار خدمت‌رسانی قرار گرفت.

امین روستایی با اشاره به اینکه سه جایگاه جدید سی‌ان‌جی نیز در منطقه در دست احداث است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال‌جاری این مراکز به بهره برداری رسیده و آماده خدمات‌رسانی خواهند بود.

روستایی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۶۶ نازل عرضه سی‌ان‌جی در استان فعال است و سال گذشته به طور میانگین از هر نازل حدود ۵۶۵ هزار متر مکعب سوخت به مشتریان تحویل شده است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.