مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از طراحی و نصب المان مادر در مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس یزد خبرداد.

طراحی و نصب المان مادر در باغ موزه دفاع مقدس یزدسرهنگ منصور زارع مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت:  بانوان در دوران دفاع مقدس به صورت خودجوش پا به پای دیگر رزمندگان جنگ تحمیلی  به صورت مستقیم و غیر مستقیم به میدان مبارزه با دشمن آمده و در آن دوران به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

سرهنگ زارع با بیان اینکه نقش مادری و جایگاه زنان در ادوار مختلف بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: در بحران کرونا نیز زنان به عنوان رکن اصلی خانواده، نقش غیر قابل انکاری در حفظ سلامت خانواده داشتند، علاوه بر آن در عرصه های فعالیت خود، در مبارزه در پیشگیری و مبارزه با کرونا خوش درخشیدند.

او ادامه داد: با توجه به جایگاه والای بانوان در جامعه و در عرصه های مختلف، المان مادر با همکاری شهرداری و دیگر ارگان ها، در مرکز فرهنگی و باغ‌موزه دفاع‌مقدس یزد طراحی و نصب خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد اضافه کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۶۳ عنوان ویژه برنامه از سوم خرداد تا بیست و هفتم اسفندماه، در ۴۳ هفته متوالی در استان یزد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار