باحلول ماه شوال و جشن‌های عید سعید فطر، عید بندگی و اطاعت، صداوسیمای مرکز زنجان برنامه‌های متعددی را برای مخاطبان خود آماده کرده است.

عید سعید فطر همراه با ویژه برنامه‌های صداو سیمای مرکز زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،«بایراملیق» عنوان برنامه زنده شبانه شبکه اشراق است که در فضایی شاد و آیتم‌هایی مفرح به مدت سه شب همراه مخاطبان خود خواهد بود. در این برنامه آیتم‌های متعددی گنجانده شده که از آن جمله می‌توان به سرود آذری، پخش پیام‌های تبریک مردمی، گزارش طنز، مسابقه پیامکی، اجرای زنده موسیقی و سرود، بخش میهمان و .. اشاره کرد در این برنامه همچنین با مراکز قم و خراسان رضوی ارتباط زنده تصویری برقرار خواهد شد.
 
شبکه استانی صدا نیز به مناسبت حلول ماه شوال و عید سعید فطر در قالب برنامه «بایراملیق» که از ساعت ۷ بمدت شصت دقیقه پخش می‌شود علاوه بر خطبه‌های نماز عید سعید فطر، آداب و رسوم، فضائل و اعمال ویژه این عید بزرگ اسلامی را با حضور کارشناسان مذهبی تبیین می‌نماید.

قسمت دوم این برنامه از ساعت ۹ الی ۱۰ صبح روز دوم عیدفطر با رویکردی شاد و مفرح ضمن پخش گزارش و پیام‌های مردمی، سرود، نمایش طنز و بخش شعر و شاعری را به سمع شنوندگان می‌رساند.

همچنین دو برنامه ترکیبی نمایشی طنز عصرگاهی از ساعت ۳۰/  ۱۷روز‌های یکشنبه و دوشنبه با آیتم‌هایی مانند سرود طنز، ترانه‌ای شاد محلی و پیام تبریک مردم پخش خواهد شد.

رادیو همچنین با تأمین برنامه‌های مختلف، کنداکتور متنوعی را برای پخش رادیو استانی تدارک دیده و در رادیو نما نیز تمهیدات لازم را اندیشیده است.

تولید ۴ موسیقی-تصویر، دو پوستر یک استوری و ۵ ویدئو ره آورد عید فطر معاونت فضای مجازی صدا وسیمای مرکز زنجان است.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.