معتمد گفت: سهامداران از فروش سهام عدالت خودداری کنند، زیرا سهام تخصیص داده شده به فرد، سبدی از چندین شرکت است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، محمدرضا معتمد، مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی بورس گفت: سهامداران از فروش سهام عدالت خودداری کنند، زیرا سهام تخصیص داده شده به فرد، سبدی از چندین شرکت است.

وی افزود: در آینده، منافع شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند بخشی از هزینه‌های زندگی را پوشش خواهند داد.

معتمد با بیان اینکه مردم بنا به تخصص و سرمایه خود اقدام به انتخاب روش مستقیم و غیر مستقیم کرده اند که هر کدام از این دو روش مزایایی دارد، اضافه کرد: وضعیت مالی شرکت‌هایی که در سبد سهام عدالت هستند نشان می‌دهد که منافع زیادی خواهند داشت و سهامداران از عایدی که از این شرکت‌ها به دلیل سود سهام یا افزایش سرمایه نصیبشان می‌شود بهره خواهند برد.

مدیر نظارت بر نهاد‌های مالی بورس درباره صندوق‌های سپرده گذاری طلا گفت: به دلیل افزایش قیمت سکه، این صندوق‌ها با محدودیت اقدام به خرید و فروش می‌کنند و این تصمیمات تا زمانی که بازار به حالت عادی برگردد ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۴۲ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
باسلام ازتون خواهش میکنم یه پیگیری داشته باشید که امکان ویرایش درانتخاب روش مدیریت سهام عدالت برای کسایی که بعداز۱۵اردیبهشت اقدام به آزادسازی کرده اندفراهم بشه با تشکر
توروخداااااپیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۷:۲۶ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
باسلام چرا یکی خواسته ی ماروبه گوش مسولین نمیرسونه ماخواستار ویرایش درانتخاب شیوه ی مدیریت سهام عدالت هستیم خواهش میکنم ازتون خواسته ی ماروبه گوش مسولین برسونیدمردم از باشگاه خبرنگاران جوان انتظاردارندتوروخداااااا
یکی پیگیری کنه
آخرین اخبار