نماینده، ولی فقیه در خراسان جنوبی، فتح خرمشهر را شکست طلسم و سحر استکبار دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آیت الله عبادی نماینده، ولی فقیه در استان  در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در بیرجند با بیان اینکه فتح خرمشهر تنها فتح خاک نیست بلکه بطلان سحر است گفت: کشور‌های غربی از دیرباز با هجمه‌های روانی سعی در ایجاد ترس در بین کشور‌ها می کردند که فتح خرمشهر بطلان سحر کرد وبر دوران ترس خاتمه داد.

او افزود: در دوران دفاع مقدس، ایران تنها در مقابل یک کشور نبود بلکه کشور‌های شوروی، آمریکا، فرانسه و مرتجعین عرب، صدام را حمایت میکردند که با فتح خرمشهر، طلسم استکبار شکست و به ملت‌های جهان امید داده شد و فهمیدند که ناممکن‌ها ممکن میشود و این روحیه خودباوری رزمندگان بود که شرایط را اینطور رقم زد.

آیت الله عبادی گفت: امروز بخوبی مشاهده می‌شود که کشور‌های اروپایی و آمریکایی که مغرور قدرت خود بوده و هستند، اکنون نه تنها در چشم کشور‌های دیگر بلکه در چشم مردم خودشان نیز هیچ جایگاهی ندارند.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: یقین بدانید دنیا اینطور نمی‌ماند و با عقل و وجدان مردم، وحدتی حاصل خواهد شد که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی خواهد بود و پیروزی آینده از آن سربازان اسلام است و ویروس منحوس استکبار از بین برداشته خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیز با اشاره به سالروز فتح خرمشهر گفت: عملیات الی بیت المقدس یکی از عملیات‌های غرور آفرین رزمندگان در سوم خرداد بود چرا که خرمشهر پس از ۵۷۶ روز اشغال از چنگ متجاوزان آزاد شد و خسارات فراوانی به تجهیزات نظامی رژیم بعث وارد شد.

سردار تناکی همچنین به سومین مرحله رزمایش بزرگ کمک‌های مومنانه این قرارگاه اشاره کرد و گفت: سه هزار بسته معیشتی امروز همزمان با سوم خرداد بین نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا با اولویت شهرستان‌های مرزی توزیع میشود که ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان است.

در این مراسم گلزار شهید گمنام واقع در محل تیپ انصارالرضا (ع) استان غبارروبی و در پایان از تعدادی رزمندگان عملیات الی بیت المقدس و خانواده هایشان تجلیل شد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار