سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری شهرستان هویزه در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از تدابیر حضرت امام خمینی (ره) است، که به منظور حمایت همه جانبه مسلمانان جهان از قیام مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شده است.

روز قدس، روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت‌های عدالت‌طلب و آزادی‌خواه در اکثر نقاط جهان، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتار‌های ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می‌دارند.

امسال هرچند آیین‌های روز جهانی قدس به دلیل شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود، اما مسلمانان با اجرای دیگر برنامه‌ها در جای‌جای عالم با ملت فلسطین همراه و هم‌درد با فلسطین و بیزاری از صهیونیسم را معنادار و تأثیرگذار اعلام خواهند داشت.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی قدس از مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان هویزه قهرمان درخواست میکنم همگی روز جمعه دوم خرداد ماه راس ساعت ۱۲ پای بیانات  رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی می‌نشینیم و بار دیگر ثابت خواهند کرد که تحت هر شرایطی، روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت‌های ظالم را در خود حفظ نموده ایم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.