سپاه ثارالله استان کرمان در بیانیه‌ای با گرامیداشت روز جهانی قدس و آزادی قدس شریف از دست غاصبان تاکید کرد و معامله قرن را سند رسوایی مدعیان دموکراسی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بخشی از بیانیه سپاه به مناسبت روز قدس آمده است:

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نشان از اقدام حکیمانه و آینده‌نگری امام راحل است که در گام دوم انقلاب و در اولین سال بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دست دولت تروریست آمریکا و با حمایت رژیم آدم کش و تروریست صهیونیستی عزم و اراده تمام آزادگان جهان و ملت مسلمان محور مقاومت را قوی‌تر نموده است تا با جهانی سازی آرمان آزادی قدس شریف بیش از هر زمان دیگری نظام سلطه و صهیونیسم و دولت تروریست آمریکا و ایادی منطقه‌ای آن را هراسان و نگران نموده است.

این بیانیه بر ادامه انتفاضه فلسطین که از مرز‌های سرزمین‌های اشغالی فراتر رفته است تاکید می‌کند در ادامه این بیانیه ضمن محکوم کردن طرح معامله قرن، طراحان و حامیان آن را مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت‌ها دانست که از دموکراسی به عنوان ابزار مقاصد سیاسی خود سوء استفاده می‌کنند.

این بیانیه تاکید می‌کند که تنها راه حل فلسطین، اخراج اشغالگران و برچیدن بساط صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی و بازگشت آوارگان فلسطینی و برگزاری انتخابات آزاد برای تعیین سرنوشت، توسط ملت فلسطین است.

در پایان این بیانیه آمده است از آنجا که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا راهپیمایی در سطح شهر‌ها برگزار نمی‌شود از تمام مردم ولایی و غیور استان کرمان، دیار سیدالشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن دعوت برای استماع بیانات راهبردی، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز که در روز جهانی قدس از رسانه ملی پخش خواهد شد از همگان جهت حضور فعال و ایجاد پویش‌های خود جوش جهت حمایت از آرمان‌های فلسطین در فضای مجازی دعوت به عمل می‌آید.

همچنین بسیج گارگری و دانش آموزی نیز بیانیه های جداگانه ای به مناسبت روز قدس صادر کردند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.