بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹؛

کشف لوازم برقی میلیاردی قاچاق در اردبیل/ کود شیمیایی قاچاق در اردبیل کشف شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف لوازم برقی میلیاردی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف لوازم برقی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی لوازم برقی قاچاق در یک واحد انباری در خیابان داروپخش شهر اردبیل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش‌های دریافتی محرز و مشخص شد تعداد قابل توجهی لوازم برقی توسط یک نفر دپو شده است.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به هماهنگی قضائی گفت: با تشکیل اکیپ عملیاتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی به آدرس این انباری اعزام و در بازرسی از محل ۶ هزار و ۱۰۰ متر سیم برق ریسه شیلنگی و ۶ هزار و ۸۰۰ عدد فیش پلاستیکی و فلزی آنتن کشف کردند.

سردار حسینی ارزش کشفیات به دست آمده در این عملیات بنا به نظر کارشناسان را یک میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل تعزیرات حکومتی شد.

کشف کود شیمیایی قاچاق در اردبیل

فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۵۷ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سردار هوشنگ حسینی اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ سبلان اردبیل با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات محلی ۴ انبار محل دپوی کودشیمیایی قاچاق را در روستا‌های صومه و آراللوی بزرگ شناسایی کردند.

او افزود: با انجام هماهنگی‌های قضائی و در بازرسی از این انباری‌ها ۵۷ تن و ۶۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی توسط ماموران کلانتری ۱۶ سبلان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستگیری ۵ قاچاقچی در رابطه با کشفیات به دست آمده گفت: ارزش کود‌های شیمیایی قاچاق کشف شده بنا به اظهار نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

سردار حسینی تصریح کرد: قاچاقچیان با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی شده و انباری‌ها با دستور مقام قضائی پلمب شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.