مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان از راه‌اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فردین سعیدی گفت: هدف از راه اندازی سامانه مکاتبات دولت در دفاتر پیشخوان استان، کاهش تردد مردم در شهر‌ها و روستا‌ها و عدم نیاز به مراجعه حضوری شهروندان به ادارات و همچنین کاهش ترافیک شهری است.

او افزود: با راه اندازی سامانه مکاتبات الکترونیکی اشخاص حقیقی و حقوقی، انجام مکاتبات با تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان قابل انجام است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان با بیان اینکه از طریق نصب بیل برد در سطح شهر و چاپ و توزیع پوستر در میان دفاتر پیشخوان دولت، اطلاع‌رسانی لازم انجام شده است، افزود: امکان آموزش الکترونیکی کاربران دفاتر پیشخوان استان برای استفاده از سامانه مورد نظر هم فراهم شده است.

سعیدی یادآور شد: فرایند ارائه خدمات شبکه دولت به مردم استان در این سامانه شامل پذیرش درخواست، ثبت درخواست در سامانه، ارائه کد رهگیری، پیگیری درخواست از دستگاه‌ها، اطلاع رسانی به متقاضی است و ارائه پاسخ با کد ملی و کد رهگیری صورت می‌گیرد.

در حال حاضر ۲۳۶ دفتر پیشخوان شهری و روستایی در استان کردستان به مردم خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.