جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در اراک گفت: برای مقابله با پدیده نفوذ همواره باید گوش به فرمان سکاندار انقلاب حضرت امام خامنه‌ا‌ی (مدظله العالی) باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت الاسلام علی اکبر صوفی جانشین عقیدتی سیاسی ناجا در حاشیه مراسم تودیع رئیس پیشین عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، گفت: برای مقابله با پدیده نفوذ در این برهه حساس از زمان که دشمن از هر روزنه‌ای برای نفوذ در ابعاد مختلف کشور استفاده می‌کند، همواره باید گوش به فرمان سکاندار انقلاب"حضرت امام خامنه‌ا‌ی (مدظله العالی) "باشیم.

حجت الاسلام صوفی رهنمود‌های دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب را همچون چراغی در مسیر پیشرفت و توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور دانست و افزود: در هر شرایطی هرگز نباید امید خود را به خدا را از دست داده و باید با داشتن ایمانی راسخ، تنها از فرامین ولایت مطلقه فقیه پیروی کنیم.

او اضافه کرد: در شرایط کنونی با وجود تهدیدات مختلف دشمنان، وظیفه ما چیزی جز این نیست که همچون گذشته قاطعانه در برابر هجمه‌های بی رحمانه آنان ایستاده و با شناخت و استمرار معرفت به هدف والای انقلاب اسلامی، استکبار جهانی را در دست یابی به اهداف شوم خود، ناکام کرده و در بستر فرهنگ جهادی، ندای اتحاد و ایثار خود را در سراسر گیتی طنین انداز کنیم.

رسیدن پلیس به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران محوری‌ترین هدف سازمانی ناجا است

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه رسیدن پلیس به تراز و شأن جمهوری اسلامی ایران براساس رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا محوری‌ترین هدف سازمانی است بیان کرد: عرصه مأموریت‌های ناجا را بسیار گسترده ارزیابی و بیان کرد: عامل اصلی فریب هر انسان و نهادی غفلت بوده و با توجه به نوع ماموریت‌های نیروی انتظامی لازم است در پیوسته به دنبال راه‌های جدید مقابله با انواع تهدیدات دشمن باشیم.

او حرکت در خط ولایت و مطیع فرامین رهبری بودن را افتخاری مهم برای ناجا خواند و با بیان مشخصات و ویژگی‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی ایران گفت: تحقق پلیس در تراز انقلاب اسلامی تکلیفی همگانی برای کارکنان ناجاست.

حجت الاسلام صوفی ادامه داد: پلیس زمانی می‌تواند ادعا کند که در تراز جمهوری اسلامی ایران انجام وظیفه می‌کند که مأموریت هایش را بر اساس خدامحوری به انجام رسانده و مقام معظم رهبری نیزهمواره از عملکردش رضایت داشته باشد و خداوند را شاکریم که ما تا حد بسیار قابل توجهی شاهد تحقق این امر در مجموعه ناجا بوده ایم.

او با اشاره به فرامین فرمانده معظم کل قوا که فرمودند هنوز تا رسیدن به نیروی انتظامی در تراز انقلاب فاصله وجود دارد، تصریح کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید خدا محور، پویا و مسئولیت پذیر باشد.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد: در شرایط کنونی نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رساندن ناجا به تراز انقلاب، وظیفه یکایک کارکنان پلیس است و بی تردید عقیدتی سیاسی نیز برای رسیدن پلیس به این جایگاه عالی، تمام توان خود را به کار گرفته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.