سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همه باید از تصمیم مسئولان برای برگزاری لیگ برتر فوتبال تمکین کنیم.

قلعه نویی: ما از تصمیم مسئولان فوتبال تمکین می کنیم/  از درون تیم استقلال به من ضربه زدندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار کرد:  به هر حال ما با شروع لیگ برتر موافقت یا مخالفت کنیم یک بحث است و مسئله دیگر این است که همه باید از تصمیم مسئولان تمکین کنیم. مدیران برخی از باشگاه‌ها که طی بیانیه‌ای خواستار تعطیلی لیگ برتر فوتبال شدند درباره قهرمان شدن یا نشدن  تیمی صحبتی نکردند، اما بعضی از افراد با اظهار نظر‌های خود وارد مسائل حاشیه‌ای می‌شوند تا خودشان را محبوب کنند.

او  ادامه داد: برخی از افراد طی بیانیه‌ای اعلام کردند که  به خاطر سلامت جامعه و دغدغه و مشکلات پسا کرونا لیگ را تعطیل کنید. اگر فردا بگویند فلان تیم قهرمان است آن تیم قهرمان شده است. بعضی از افراد  دنبال مسائل دیگری هستند و  ما می‌گوییم  در ابتدا  سلامت جامعه و بعد از آن مشکلات اقتصادی که در این چند ماهه گریبانگیر مردم و قشر آسیب پذیر شده مهم هستند  و  دولتمردان هم باید فکری به  مسائل پسا کرونا  کنند.

در حق سپاهان ظلم و اجحاف شد 

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که اگر سازمان لیگ مسابقات را تعطیل و پرسپولیس را قهرمان اعلام کند آیا او تمکین می‌کند یا خیر! بیان کرد: مسئله ما این موضوع نیست و  من یک مثال می‌زنم. یک لایحه در مجلس  موافقان و مخالفانی دارد و زمانی  لایحه تبدیل به قانون شد همه تمکین می‌کنند. آن نماینده‌ای هم که مخالف بوده تبعیت می‌کند. در این یک سال و نیم چقدر در حق سپاهان ظلم و اجحاف شد. همچنین هر کسی هم که قهرمان شد مبارکش باشد، اما من یک حرف دارم. در این شرایط که دیگر کشور‌ها هم تجربه آن را نداشتند چه برسد به ایران و من امیر قلعه نویی، هر اتفاقی می‌افتد باید عدالت اجرا شود. بالاخره یک سری تیم‌ها پایین و بالای جدول حضور دارند که شانس سهمیه دارند. یک سری تیم‌های لیگ یکی هم مثل مس رفسنجان هستند. اگر به لیگ برتر نیایند در حق‌شان اجحاف شده است.

سرمربی سپاهان درباره اظهارات  هاشم بیک زاده مبنی بر اینکه در استقلال زمان قلعه نویی بعضی از بازیکنان کم کاری می‌کردند،   بیان کرد: ما در آن سال چند مشکل داشتیم و از یک جناح نبود. یک جناح از خارج از مجموعه استقلال بود که می‌خواستند ما را از استقلال دور کنند. یک سری‌ها درون تیم بودند و از بیرون تیم خط می‌گرفتند. یک سری دغدغه‌های مالی هم وجود داشت. من فکر نمی‌کردم درون تیمی به من اینطور ضربه بزنند. من همان موقع هم متوجه شدم، اما گفتم شاید اشتباه می‌کنم و نباید آخرتم را بفروشم. تیم‌هایی که من تحویل گرفتم مشکلات زیادی داشتند، اما ما نتایج خوبی گرفتیم. در ۶ ماه اولی که در تراکتور بودم پولی نگرفتم و  در زمان  آجرلو در چند ماه آخر حتی یک ریال هم دریافتی نداشتیم، اما همان سال در تراکتور سهمیه گرفتیم. در استقلال کلی مشکلات داشتیم و محل تمرین نداشتیم.


بیشتر بخوانید: ربیعی: دستورالعمل بهداشتی اروپایی‌ها قابل اجرا در لیگ برتر فوتبال کشورمان نیست


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار