معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت : از ۱۳۵ واحد راکد و نیمه فعال استان، امسال، و در سال «جهش تولید» احیای ۵۰ واحد را در دستور کار داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه از ۸۷۰ واحد صنعتی استان ۱۳۵ واحد تعطیل و نیمه فعال است، گفت : با احیای هر واحد صنعتی راکد، نبض تولید جانی دوباره می‌گیرد.

او با اشاره به رتبه نخست استان در راستای احیای واحد‌های راکد، گفت : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به‌عنوان دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیر این قضیه بوده و خوشبختانه توانستیم سال گذشته با کمک حوزه جهاد کشاورزی و گردشگری، ۱۹۳ واحد راکد را در این سه حوزه با اشتغالی یک‌هزار و ۸۷ نفر به چرخه تولید بازگردانیم.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تاکید بر ادامه روند فعالسازی واحد‌ها در سال «جهش تولید»، افزود: از این ۱۳۵ واحد راکد و نیمه فعال استان، احیای ۵۰ واحد (۳۰ واحد در حوزه صنعت و ۲۰ واحد در حوزه معدن) را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم.

او افزود: ان‌شاءالله با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ظرفیتی که در این کارگروه وجود دارد و با تزریق نقدیندگی و همچنین برگزاری جلسات با دستگاه‌های مختلف امور مالیاتی و بانک‌ها بتوانیم بیش از این برنامه را عملی کنیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.