معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، سرمایه‌گذاری را مهمترین راهکار حل مشکلات اقتصادی استان دانست و گفت : امسال برای جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هدف‌گذاری کرده‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : یکی از مهمترین مولفه‌ها در مقوله توسعه، هم راستایی نگاه توسعه‌ای در بین مدیران اجرایی است و تا وقتی همه مدیران نگاهشان به توسعه، نگاهی باز و مثبت نباشد توسعه مطلوب اتفاق نمی‌افتد.

او گفت : راه نجات اقتصاد، سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف است و برای هموار شدن مسیر سرمایه‌گذاری باید به تقویت زیرساخت‌ها بخصوص ایجاد و تقویت شهرک‌های صنعتی و کشاورزی بپردازیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: برای سال۹۹ بر روی جذب ۲۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، هدف گذاری کرده‌ایم که تحقق آن منجر به کاهش سه تا چهار درصد نرخ بیکاری خواهد شد و با برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی، مصمم به تحقق این هدف‌گذاری هستیم.

حاتمی ادامه داد: اکنون چند کمیته تخصصی سرمایه‌گذاری از جمله کمیته تخصصی مرکز سرمایه‌گذاری (پنجره واحد)، کمیته جذب سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و مرکز سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه فعال است.

او افزود: باید مشابه این کمیته‌ها در حوزه صنعت، معدن، زیرساخت‌ها و «آی تی» نیز به وجود بیاید و در کل دغدغه اصلی دستگاه‌های اجرایی استان باید در مسیر جذب سرمایه‌گذاری باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.