نماینده منتخب نایین و خوروبیابانک گفت: نمایندگان خانم در مجلس همواره در اقلیت هستند اما قطعا خانم ها باید یک جایگاهی درهیات رئیسه مجلس داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد منتخب مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در راس امور است و تمام تصمیم گیری‎ها برای کشوراز مجلس نشات می‌گیرد، طبیعتا دراین تشکیلات ما باید رئیسی برای مجلس انتخاب کنیم که نقش اثرگذار در تدوین قوانین و بعد نظارتی مجلس داشته باشد.

او افزود: خوشبختانه همه کاندیدا‌های ریاست و هیات رئیسه مجلس کارنامه درخشانی دارند، اما باید ازاین بعد نگاه کنیم که ریاست یک چهره ملی در پارلمان در پارامتر‌های داخلی و خارجی تاثیرگذار است.

آزاد بیان کرد: بعد از انتخاب هیات رئیسه مجلس فصل رقابت در مجلس باید به فصل همدلی تبدیل شود و کاندیدا‌های ریاست مجلس که رای نیاوردند همه توان خود را جهت کمک به دیگران به کار گیرند.

منتخب مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی افزود: رقابت داخلی در بین نمایندگان مجلس برای دستیابی به مسئولیت‌ها قابل قبول نیست، قرار است مجلس یازدهم متفاوت باشد و نباید به صورت فردی عمل کنیم بلکه باید کار‌ها را با کمک به یکدیگر به صورت جمعی پیش ببریم.

آزاد با بیان اینکه رقابت برای ریاست مجلس برای همان زمان است بعد از آن هرکدام از نمایندگان در جایگاه خود باید با همدلی و همیاری همراه با ایثار و از خودگذشتگی به مردم خدمت کنند گفت: نمایندگان خانم در مجلس همواره در اقلیت هستند، اما قطعا خانم‌ها باید یک جایگاهی درهیات رئیسه مجلس داشته باشند و اگر زنان نماینده روی یک نفر اتفاق نظر کنند و همه ازاین اقدام حمایت کنند حضور یک زن در هیات رئیسه مجلس دور از ذهن نیست چرا که اتحاد و وحدت خانم‌ها همیشه کارساز بوده است اگر با هم یکی باشیم و بهم هم کمک کنیم تراز نماینده زن انقلابی که مدنظر رهبر انقلاب است در مجلس یازدهم شکل خواهد گرفت.

نماینده منتخب نایین افزود: برای تحقق یک مجلس کارآمد باید ضمن آسیب شناسی مجلس دهم و بررسی اتفاقات آن، نقاط ضعف مجالس ادوار بررسی و باید به بهترین شکل ممکن ضعف‌ها رو پوشش بدهیم تا خاطرات مجلس دهم تکرار نشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.