فرماندار اصفهان اعتبارنامه نمایندگی یازدهمین دوره مجلس ۵ منتخب مردم اصفهان را به آنها اعطا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی با نمایندگان منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به روند برگزاری انتخابات در سال گذشته، خاطرنشان کرد: روند برگزاری این انتخابات در موعد مقرر به دستور وزیر کشور آغاز و سرانجام در دوم اسفند ماه، با حضور فعال و مشارکت پرشور مردم پای صندوق‌های اخذ رأی، شاهد پیروزی منتخبین مردم در این رقابت الهی ارزشمند بودیم.

او افزود: این انتخابات با همکاری و همراهی خوب هیأت اجرایی و دیگر عوامل اجرایی انتخابات، در کمال سلامت و آرامش برگزار شد.

فرماندار اصفهان به ثبت‌نام ۴۷۵ داوطلب جهت شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: از ۴۷۵ داوطلب ثبت‌نام‌شده، پس از بررسی‌های نهایی، تعداد باقیمانده در رقابتی پرشور و مهم شرکت کردند که نهایتاً ۵ نماینده در شهرستان اصفهان برای ورود به مجلس یازدهم انتخاب شدند.

سیستانی ابراز امیدواری کرد این انتخابات بتواند نتایج و دستاورد‌های مثبت و سودمندی را برای نظام، انقلاب و شهرستان اصفهان در پی داشته باشد.

او با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام و انقلاب، عنوان کرد: همه ما موظفیم در جهت خدمت صادقانه به مردم اصفهان که به واقع مظهر ایثار و فداکاری هستند، بکوشیم.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه مسؤولان ارشد استان با جدیت در حال پیگیری موضوع آب، هستند، تصریح کرد: استاندار اصفهان با استفاده از همه ظرفیت‌های ملی و محلی، موضوع آب را پیگیری کرده و انتظار می‌رود که منتخبین مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را مستمر پیگیری نمایند.

سیستانی در پایان، اعتبارنامه نمایندگی یازدهمین دوره مجلس ۵ منتخب مردم اصفهان را به ایشان اعطا کرد.

این اعتبارنامه به امضا و تأیید فرماندار اصفهان و رئیس ستاد انتخابات و امضا و مهر هیأت نظارت و اجرایی شهرستان اصفهان رسیده است.

لازم به ذکر است، طبق تبصره ۴ ماده ۸ قانون انتخابات مجلس، پس از تأیید انتخابات توسط شورای نگهبان، وزارت کشور موظف است، اعتبارنامه کلیه نمایندگان را صادر و به مجلس ارسال کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار