علیخانی درباره اختلاف نظر دستگاه ها مبنی بر اجرای محدودیت های ترافیکی پایتخت از فردا واکنش نشان داد.

علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در واکنش به اختلاف نظر بین دستگاهی در اجرای محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت اظهار کرد: زمان شیوع ویروس کرونا هیچ مصوبه‌ای برای لغو اجرای محدودیت‌ها ترافیکی در پایتخت نداشتیم و لغو اجرای محدودیت‌های ترافیکی تصمیمی بود که از سوی برخی مسئولان به شکل گفتاری گرفته شد.

درباره اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت باید به این موضوع تاکید کنم که عمل به قانون برای تمام دستگاه‌ها لازم و اجرای مجدد محدودیت ترافیکی در پایتخت مصوبه شورای ترافیک تهران است.

پیش‌تر در جلسه شورای ترافیک تهران که نماینده استاندار نیز در آن جلسه حضور داشت اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی مصوب شد و حال تصمیم شهرداری برای اجرای محدودیت‌های ترافیکی همان قانونی است که در شورای ترافیک تهران به تصویب رسید.

این اظهار نظر از سوی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در حالی است که صبح امروز وی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی (طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا) در پایتخت را منوط به تصمیم استانداری کرده بود.

این در حالی است که در روز‌های کرونایی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این حوزه به منزله قانون است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hdt
۲۰:۳۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اسییییر شدیم بخدا
بالاخره چی شد؟؟
آخرین اخبار