این روز‌ها برخی از سلبریتی‌ها در فضای مجازی از راه تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و دعوت مردم به شرکت در قمار، کسب درآمد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها برخی از سلبریتی‌ها از جمله ساشا سبحانی، داود هزینه، دنیا جهانبخت و پیام صادقیان در فضای مجازی از راه تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و دعوت مردم به شرکت در قمار، کسب درآمد می‌کنند. بسیاری از افراد و طرفداران این سلبریتی‌ها هم بدون داشتن اطلاعات دقیق از باطن این فعالیت‌ها و نیت اشخاص، وارد این سایت‌ها می‌شوند و فریب اقدامات آنها را می‌خورند.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید درباره حقیقت پشت‌پرده فعالیت‌های این سایت‌های مجازی روشنگری می‌کند و افراد کلیدی حاکم بر قمار‌های اینترنتی را بیشتر به شما می‌شناساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
به چه قیمتی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه تا وقتی این سکوت معنادار دولت در برابر درخواست اکثریت برای فیلتر اینستاگرام ادامه داشته باشه ما شاهد جولان این افراد بی ارزش و به جیب زدن پولهای هنگفت تو فضا خواهیم بود
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۲:۵۳ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
با فیلتر کردن هیچی درس نمیشه فقط ایندفه تعداد بیشتری از جوونا به فیلتر شکن مجهز میشن این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۲۴ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر اینستاگرام فیلتر بشه و بجاش توییتر رفع فیلتر بشه ما شاهد این خلاف ها نیستیم بعد چرا همین سلبریتی ها برخورد قانونی نمیشن چرا حساب های مروجین قماربازی ها بلوکه نمیشه تا درس عبرت یه عده سبک مغز بشه که تبلیغ هر مزخرفاتی را نکنن و نوجوانا را سرکیسه و بدبخت نکنن متاسفانه کشورمون قوانین محکم و جدی نداره که چارتا عقب افتاده عقلی هر راه باطلی رو باسه پولدار شدن تبلیغ نکنن.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط ی جور جمشون کنید تو روخدا ملت دارن بدبخت میشن چرا راحت میشه پول کارت به کارت کرد من خودم افتادم داخل این مرداب دویست میلیونم رفت تو اوج جوانی زندگیم تموم شد من جوان 25 ساله با دویست میلیون میتونستم زندگی بسازم که غرق شدم به فکر اینم که چجور دویست میلیون برگردونم که بیشتر دارم میبازم به آخر رسیدم چرا پلیس فتا کاری نمیکنه چرا کسی این دزدی و کلاهبرداری جم نمیکنه چرا کسی به داد این ملت نمیرسه درسته من اشتباه کردم اگه راهش بسته بود اگه صداوسیما آموزش میداد اطلاع رسانی می‌کرد امثال من گرفتار نمیشد کسی که کامنت منو میبینه اگه وسوسه شده اگه تازه آشنا شده بکشه بیرون که ی شبه پولدار شدن فقط تو خوابه امثال پویان مختاری ساشا سبحانی و غیره همشون دزدن زندگیتون خراب نکنین برا منم دعا کنید بازم زندگیمو جم کنم یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من 29 سالمه هیچی ندارم..تو حرف از 200 ملیون تو قمار میزنی؟؟؟ هه
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
پول آدم های مثل شما شده
خانه های لوکس با ملشین های لوکس برای آنها