فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ عدد انواع دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان "اسلام آبادغرب" به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ عدد انواع دارو و تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرستان "اسلام آبادغرب" به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران یگان امداد اسلام آبادغرب حین گشتزنی در سطح شهر به شخصی که در حال بارگیری جعبه‌های دارویی در یک دستگاه وانت نیسان بود، مشکوک شدند.

او ادامه داد: ماموران به سرعت مجوز قضائی را کسب و از انبار مورد نظر بازدید کردند که در جریان آن ۱۴۷ هزار و ۵۱۳ عددانواع دارو شامل قرص، شربت، پماد، سرم و لوازم پزشکی و بهداشتی کشف شد.

سردار جاویدان، ارزش محموله دارویی و بهداشتی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

او گفت: مبارزه با پدیده قاچاق و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان یکی از برنامه‌های اصلی و اولویت دار پلیس کرمانشاه در سال جاری است.

 


کشف ۵ دستگاه کولرگازی قاچاق در سنقروکلیایی

 فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از کشف ۵ دستگاه کولرگازی قاچاق در این شهرستان به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

 سرهنگ"غضبان احمدی فرد " اظهار داشت: مأموران پاسگاه باوله سنقروکلیایی حین گشتزنی به ۲ دستگاه خودروی وانت و پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.
او ادامه داد: ماموران پس از بازرسی از این خودرو‌ها ۵ دستگاه کولرگازی قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۴۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.
سرهنگ احمدی فرد همچنین از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.


 سارقان خشن در دام پلیس آگاهی کرمانشاه


سرهنگ محمدرضا امیری  رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۶ سارق خشن که مرتکب سرقت به عنف و قاپ زنی شده بودند، خبر داد و گفت:کاراگاهان پلیس آگاهی طی ۴۸ ساعت گذشته طرح مبارزه با سرقت‌های خشن را به مرحله اجرا درآوردند.

او افزود: در این طرح گسترده ۳ نفر سارق به عنف و ۳ نفر هم قاپ زن دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۹ فقره سرقت در سطح استان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: از مجموع سرقت‌های کشف شده ۸ فقره مربوط به قاپ زنی و یک فقره نیز سرقت به عنف بوده است.
او در پایان، مبارزه با پدیده سرقت را از مهمترین اولویت‌هایی عنوان کرد که توسط پلیس آگاهی استان کرمانشاه دنبال می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.