فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با اسلحه شکاری پران به سوی مردم تیراندازی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره تیراندازی به سوی مردم شهر کوزران توسط فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران پاسگاه کوزران با تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

براری گفت: این فرد پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و یک قبضه سلاح شکاری پران نیز از وی کشف شد.

کشف ۴۹ فقره سرقت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۴۹ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

او گفت : علاوه بر کشف این تعداد سرقت ۲۷ سارق نیزدستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند

کشف یک و نیم میلیارد ریال قاچاق در کرمانشاه 

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف کودشیمیایی و توتون قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

جمال سلمانی افزود: پس از اطلاع پلیس کرمانشاه از ورود ۲ دستگاه کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کرمانشاه پس از کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد آن‌ها شده و بعد از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به توقیف هردو ۲ دستگاه خودرو اقدام کردند.

سلمانی ادامه داد: در بازرسی از کامیون ۵ تن کودشیمایی و در بازرسی از اتوبوس نیز ۹ هزار عدد توتون قلیان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد.

از دستگیری ۲ نفر در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند در پایانه مرزی "پرویزخان"

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از توقیف یک دستگاه کامیون عراقی و کشف ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

"یحیی الهی" افزود: مرزبانان هنگ مرزی قصر شیرین با کنترل خودرو‌های ورودی و خروجی به کشور از پایانه پایانه مرزی "پرویزخان"، به یک دستگاه کامیون عراقی که قصد ورود به خاک ایران را داشت، مشکوک شدند.

او افزود: مرزبانان پس از متوقف کردن کامیون در بازرسی تخصصی از آن توانستند ۱۲۰ دستگاه تلفن همراه هوشمند را که به صورت حرفه‌ای جاساز شده بود کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری یک متهم، گفت: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده تلفن همراه را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.