رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف شناور باری حامل کالای قاچاق ممنوعه در جنوب استان خبر داد و گفت: از این شناور محموله‌های ممنوعه به ارزش ۱۹ میلیارد تومان کشف شد.

سردار حیدر سوسنی رئیس پلیس استان بوشهر ، با اشاره به برقراری امنیت پایدار در سطح استان از همکاری و مشارکت مردم در برنامه‌های مختلف فرماندهی انتظامی قدردانی کرد و گفت: فعالیت شبانه‌روزی مأموران انتظامی سبب شده که در کوتاه‌ترین زمان تخلف شناسایی و متخلفان دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یکی از مهمترین مأموریت‌ها را مقابله با تخلفات اقتصادی اعلام کرد و گفت: در این راستا پلیس اقتصادی استان بوشهر در همه نقاط استان در قالب تیم‌های مختلف فعال شده است.

وی مقابله با قاچاق کالا را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به رصد شبانه‌روزی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان عسلویه در اجرایی شدن طرح مبارزه با قاچاق کالا، در عملیات مشترک با مأموران مرزبانی یک فروند شناور باری حامل انواع وسایل ممنوعه قاچاق را در اسکله نخل تقی شناسایی و توقیف کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر افزود: در بازرسی از شناور لنج توقیفی انواع کالای قاچاق ممنوعه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده قاچاق را ۱۹ میلیارد تومان اعلام کردند افزود: در این ارتباط ۷ نفر دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.