اولیاء دانش آموزان اول خردادماه ۹۹ می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی اقدام کنند.  

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به  آغاز پیش ثبت نام مدارس شاهد مقطع ابتدایی از اول خردادماه ۹۹ گفت: اولیاء دانش آموزان می توانند با مراجعه به سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران به نشانی  saja.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی ۹۹ اقدام کنند.

او بیان داشت:  پیش ثبت نام اینترنتی مدارس شاهد برای پایه اول ابتدایی از یکم تا هفدهم خردادماه انجام می شود و همچنین پیش ثبت نام پایه هفتم از یکم تا چهاردهم تیرماه ۹۹ و پایه دهم از ۵ تا ۲۱ تیر ماه ۹۹ قابل انجام خواهد بود.

عبدی پور افزود: ثبت نام متقاضیان پایه های میانی با شرط وجود ظرفیت مدارس شاهد، در دهه اول مردادماه نیز امکان پذیر خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: دانش آموزان غیرشاهد در صورت تمایل به تحصیل در این مدارس می بایست علاوه بر احراز شرایط علمی، حدنصاب امتیازات لازم را نیز کسب کنند که در مرحله اول پذیرش به میزان دو برابر ظرفیت اصلی و ذخیره اعلام خواهد شد و پس از دریافت و اعتبارسنجی مدارک نتایج نهایی ثبت نام اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.