سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: ۶۹ هزار ۱۳۹ دانش آموز تاکنون در ۳ مقطع، ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم ثبت نام قطعی شده اند.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ثبت نام بیش از ۶۹ هزار دانش آموز در مدارس ناحیه یک اهوازدر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ثبت نام قطعی بیش از ۶۹ هزار ۱۳۹ دانش آموز این ناحیه تاکنون برای سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس ابتدایی و متوسطه اول، متوسطه دوم با ثبت کد ملی آن‌ها در سامانه سناد صورت گرفته است.

او افزود: امسال ثبت نام دانش آموزان در این سامانه به صورت اتوماتیک برای دانش آموزان میان پایه انجام می‌شود و ثبت نام به صورت غیراتوماتیک در پایه‌های ورودی هر مقطع تحصیلی به صورت دستی و توسط کادر اداری مدارس صورت می‌گیرد.

گمراوی بیان داشت: از این تعداد، ۴۲ هزار و ۲۴۷ دانش آموز در مقطع ابتدایی هستند و ثبت نام ۱۶ هزار و ۲۰ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه اول تاکنون قطعی شده است.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: بیش از ۲ هزار کلاس درس میزبان دانش آموزان خواهد بود و کار ثبت نام از دانش آموزان همچنان ادامه دارد و ۱۰ هزار و ۸۷۰ دانش آموز نیز در مقطع متوسطه دوم، کار و دانش و فنی و حرفه‌ای نیز ثبت نام قطعی شده اند.

انتهای پیام/م

ثبت نام دانش آموزان  اهوازی در سامانه سناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.