سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از نهایی شدن ثبت نام ۶۱ درصد از دانش آموزان پایه دهم این ناحیه پس از طی مراحل هدایت تحصیلی خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به انجام هدایت تحصیلی بیش از ۵ هزار دانش آموز ورودی به پایه دهم اشاره کرد و گفت: برای بیش از ۴ هزار و ۸۷۴ نفر در پایه دهم ظرفیت پیش بینی شده که در این بین سهم دختران ۲ هزار و ۶۵۶ نفر و سهم پسران ۲ هزار ۲۱۸ نفر است.

او با بیان اینکه تا کنون ۲ هزار و ۹۹۱ دانش آموز پایه دهم در مدارس مختلف متوسطه دوم این ناحیه به صورت قطعی در سامانه سناد ثبت نام کرده اند، بیان داشت: یکهزار و ۶۶ نفر در رشته علوم تجربی و ۸۸۶ نفر در رشته علوم انسانی و ۲۱۶ نفر نیز در رشته ریاضی ثبت نام کردند.

نیسی گمراوی با اشاره به استقبال امسال دانش آموزان از رشته‌های فنی، افزود: تاکنون ۴۹۷ نفر رشته کاردانش و ۳۱۵ دانش آموز نیز رشته‌های فنی حرفه‌ای را انتخاب کرده اند.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با تاکید بر لزوم تسریع در روند ثبت نام دانش آموزان در سامانه ملی سناد توسط مدیران مدارس اظهار داشت: دانش آموزان ورودی به پایه دهم و اولیاء آنان باید توجه داشته باشند که ثبت نام در این پایه تنها پس از تکمیل روند هدایت تحصیلی امکان پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/گ

آغاز ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.