معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : آنچه ایران را در کنترل این بیماری موفق کرده شبکه‌های گسترده بهداشت، زیرساخت‌های ایجاد شده در طرح تحول سلامت و ایمان و وجدان کاری کادر بهداشت و درمان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛«محمدابراهیم الهی‌تبار» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت : با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، مدیریت ملی ستاد کرونا و دولت و محوریت وزارت بهداشت و درمان امروز توانسته‌ایم در روند کنترل بیماری کرونا عملکردی برجسته در دنیا داشته باشیم.

او با اشاره به آمادگی تجهیزاتی و انسانی ایجاد شده در استان کرمانشاه در مقابله با کرونا گفت : از روز نخست جریان مقابله با این بیماری، مسوُولان استان خود را سرباز علوم پزشکی دانسته و با تمام توان به تامین نیاز‌ها و تجهیز امکانات همت گماشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با تقدیر از تلاش‌های نماینده مردم شهرستان‌های صحنه، کنگاور و هرسین برای پیگیری تجهیز بیمارستان شهرستان صحنه به دستگاه سی تی اسکن افزود: خوشبختانه بین مدیران و نمایندگان استان اتفاق نظر و همدلی وجود داشته و به طور قطع در تعامل با منتخبان جدید نیز این روند برای ایجاد هم افزایی در راه خدمت به مردم ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این دستگاه سی تی اسکن یکی از جدیدترین محصولات کمپانی زیمنس آلمان به نام somatom go است، گفت: برای خرید این دستگاه که از محل منابع داخلی دانشگاه تامین اعتبار شده ۲۵ میلیارد ریال برای آماده سازی محل و هزینه دستگاه ارز دولتی هزینه شده که مبلغی نزدیک به ۶ میلیارد تومان معادل ارز آزاد است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.