مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ساعات کاری پایانه‌های مرزی استان باتوجه به افزایش حجم صادرات تا ساعت ۲۰ افزایش پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بهزاد باباخانی مدیرکل اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه قبلا ساعت کاری پایانه‌های مرزی استان تا ساعت ۱۷ بود، گفت : اکنون سه پایانه مرزی پرویزخان، شیخ صله و شوشمی در استان کرمانشاه برای صادرات کالا به کشور عراق فعال است.

او گفت : ساعت کاری این پایانه‌ها باتوجه به تراکم بالای کامیون‌های صادراتی پس از مذاکره با طرف عراقی افزایش پیدا کرد و اکنون از ساعت هفت و نیم صبح تا ساعت ۲۰ برای صادرات کالا فعال هستند.

مدیرکل اقتصادی استاندار کرمانشاه افزود: مرز پرویزخان با وجود شیوع ویروس کرونا تنها در روز تحویل سال بسته بود و در دیگر روز‌ها در زمینه صادرات کالا فعالیت می‌کرد.

باباخانی افزود: پایانه‌های مرزی شیخ صله و شوشمی نیز که از ابتدای اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته شده بودند به تازگی باز گشایی شده اند و صادرات کالا‌ها در آن‌ها انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه ظرفیت صادرات کالا در این سه پایانه مرزی افزایش پیدا کرده است، گفت: پایانه‌های شیخ صله، شوشمی و پرویزخان اکنون بیشتر از ظرفیت صادراتی خود مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل اقتصادی استاندار کرمانشاه ادامه داد: باتوجه به استقبال صادرکنندگان از مرز شیخ صله در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم تا ظرفیت این پایانه را در روز‌های آینده افزایش دهیم.

باباخانی به پایانه مرزی سومار اشاره کرد و گفت: پایانه مرزی سومار اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته است و در حال انجام رایزنی با طرف عراقی هستیم تا این مرز نیز به زودی بازگشایی شود.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.