مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

با نانوایی‌های متخلف در اردبیل برخورد جدی می‌شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: با نانوایی‌های متخلف در سطح استان اردبیل برخورد جدی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحیمی آذر، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در پی افزایش قیمت نانوایی‌ها در اردبیل و لزوم بررسی و بازدید از نانوایی‌ها بازرسی از نانوائی‌های سطح شهر اردبیل تشدید می‌شود.

او بیان کرد: ما از هیچ گونه تخلفی چشم پوشی نخواهیم کرد و با هرگونه تخلف که معیشت مردم را دچار مشکل نماید برخورد جدی و قاطع خواهیم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: در این بازدید تعدادی نانوایی از حیث گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد و چگونگی و کیفیت پخت همچنین رعایت پروتکل امور بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفت و دو فقره برگ گزارش تخلف عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل و بررسی و رسیدگی‌های قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال و در جریان رسیدگی قرار گرفت.

رحیمی آذر اظهار کرد: مردم نیز باید ضمن رعایت دقیق فرهنگ مصرف نان اگر تخلفاتی از نانوایان مشاهده می‌کنند سریعا به واحد بازرسی گزارش اعلام کنند.

او بیان کرد: سلامت مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و آن‌ها باید از کیفیت نان مصرفی خود اطلاع و اطمینان داشته باشند به همین دلیل، واحد‌های نانوایی نیاز به بازدید‌های مستمر و پیوسته دارند چرا که نان به عنوان قوت اصلی در سبد غذایی مردم است و تلاش همه ما باید در عرضه نان با کیفیت و جلب رضایت مندی مردم باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.