مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از اعلام فراخوان ثبت نام الکترونیکی از متقاضیان تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) در کرمانشاه همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ثبت نام از متقاضیان از ۲۲ اردیبهشت ماه جاری آغاز شده و به مدت ۱۵ روز نیز ادامه خواهد داشت، گفت : تاکنون در استان کرمانشاه ۶۱ درخواست برای تاسیس این مراکز به ثبت رسیده است.

او ضمن تشریح گزارش اقدامات انجام شده در خصوص تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (زندگی مثبت) در استان، اهم اقدامات انجام شده در این خصوص را به شرح ذیل اعلام نمود.

دریافت دستورالعمل مراکز مثبت زندگی ارسال دستورالعمل مراکز مثبت زندگی به حوزه‌ها و شهرستان‌ها به منظور استحضار ارسال نامه به حوزه‌ها و شهرستان‌ها به منظور جمع آوری نظرات و پیشنهادات در خصوص دستورالعمل مراکز مثبت زندگی ارسال ابهامات موجود در دستورالعمل مراکز مثبت زندگی به منظور شفاف سازی و ارائه طریق به دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری ابلاغ اعضای کارگروه مثبت زندگی استان .

رضوان مدنی گفت: متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس الکترونیکی (http://centers.behzisti.net/register) مراجعه نمایند.

او افزود : متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز به پاسخگویی در روند ثبت نام، سوالات خود را با پشتیبانی تلفنی سامانه صدور مجوز مراکز مثبت زندگی در میان بگذارند.

رضوان مدنی دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای تاسیس مراکز مثبت زندگی را به شرح ذیل اعلام کرد.

دریافت شیوه نامه آموزشی کارکنان مراکز مثبت زندگی و نیز ضوابط مناسب سازی و ارسال آن به حوزه‌های مرتبط برگزاری جلسات کارگروه عملیاتی مثبت زندگی- بیان نقطه نظرات، ابهامات و مشکلات احتمالی در روند اجرای برنامه ارسال صورتجلسه کارگروه عملیاتی مثبت زندگی به حوزه‌ها به منظور پیشگیری مصوبات شرکت در جلسات ویدئوکنفرانس کشور و بیان نقطه نظرات کارشناسی اعضای کارگروه عملیاتی مثبت زندگی اطلاع رسانی در خصوص فراخوان در کانال‌های خبری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه پاسخگویی کارشناسان حوزه‌ها در خصوص ابهامات موجود به مراکز و عموم افراد واجد شرایط است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.