مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : بانک جامع اطلاعاتی اقشار آسیب‌پذیر استان به منظور توزیع عادلانه کمک‌ها، با کمک دستگاه‌های مربوطه تهیه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت : حدود ۲۰ درصد از افراد نیازمند و آسیب پذیر تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و با این روش این افراد شناسایی و به صورت هدفمند کمک‌های مالی به آنان اختصاص می‌یابد.

او همکاری دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با نهاد‌های مردمی و خیریه را در این طرح ضروری دانست و گفت : با استفاده از آمار‌های جمع آوری شده توسط دستگاه‌های حمایتی و نهاد‌های انقلابی و با کمک جهاد دانشگاهی و حوزه آی تی اداره کل ارتباطات و فنآوری اطلاعات استان در راستای توزیع عادلانه کمک‌های مردمی، بانک اطلاعاتی کامل و جامعی از نیازمندان استان تهیه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان برای ارایه کمک‌های مردمی و نهاد‌ها و رفع هم پوشانی این کمک ها، ضروری دانست و ضمن اعلام آمادگی مجموعه کمیته امداد برای تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان، گفت: یکی از رسالت‌های ایجاد کمیته امداد امام خمینی (ره) جمع آوری اطلاعات نیازمندان با حفظ شأن و منزلت آنان می‌باشد و قطا با جمع آوری این اطلاعات در سطح گسترده کمک شایانی به رسیدن اهداف سازمان خواهد شد.

محسن رخصی از ایجاد سامانه «سخا» در کمیته امداد به منظور ارایه خدمات بهتر به افراد و خانوار‌های نیازمند و هدفمندتر شدن حمایت از آنان خبر داد و گفت: در تهیه بانک اطلاعاتی نیازمندان استان باید کلیه نهاد‌های انقلابی حمایتی، عمومی و سازمان‌های مردم نهاد انتظار داریم قبل از توزیع هرگونه توزیع کمک مومنانه با نهاد‌های حمایتی هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

زهره شریفی معاون مشارکت‌های اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن اشاره به الزام رفع هم پوشانی و موازی کاری‌های کمک‌های مؤمنانه توسط موسسات خیریه در استان افزود: قطعاً با تهیه بانک اطلاعات نیازمندان استان کمک‌های مؤمنانه به همه نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت: آخرین الحاق زمین‌های دولتی به شهر کرمانشاه مربوط به دوران ساخت پروژه مسکن مهر بود که ۱۴ هکتار در مجموعه به مساحت شهر کرمانشاه اضافه شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.