ثبت نام دوره های تخصصی حفظ قرآن در جهرم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن عزیزی نیا مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) گفت: ثبت نام دوره‌های تخصصی حفظ قرآن کریم از ۲۲ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در تمامی شعبه‌های موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) آغاز و تا ۱۵ خرداد ماه ادامه دارد.

او، بیان کرد: دوره‌های تخصصی حفظ قرآن این مجموعه به صورت غیر شبانه روزی (روزانه) و در ۲ واحد خواهران و برادران در رده‌های سنی ۱۱ تا ۴۰ سال برگزار می‌شود.

عزیزی تصریح کرد: افرادی که موفق شوند حداقل ۲ جزء از قرآن کریم را در این کلاس‌ها حفظ کنند علاوه بر جوایز نقدی و غیر نقدی، در قرعه کشی یکصد میلیون ریالی این مجموعه نیز شرکت داده می‌شوند.

مدیر موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع) ادامه داد: این دوره‌ها به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود که شرکت کنندگان فقط با ارسال نام و نام خانوادگی، ونام شهر خود به شماره ۰۹۹۱۰۹۹۱۷۹۱ می‌توانند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

 موسسه قرآنی دارالتحفیظ الهادی (ع)، بزرگترین مرکز تخصصی حفظ و تثبیت روزانه قرآن کریم در جنوب کشور با استفاده از متد علمی روز در عرصه حفظ قرآن، تاکنون در سه استان فارس، بوشهر و یاسوج به صورت حضوری و در قریب به ۱۰ استان کشور نیز به صورت غیر حضوری فعالیت دارد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار