دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آذرشهر گفت: کوتاهی و یا بی مسئولیتی برخی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موجب تشدید و بروز آلودگی و مشکلات زیست محیطی در سطح شهرستان شده است.

کوتاهی برخی دستگاه‌های اجرایی عامل اصلی مشکلات زیست محیطی در شهرستان آذرشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آذرشهر در جلسه کارگروه مدیریت پسماند و رفع مخاطرات زیست محیطی شهرستان آذرشهر گفت: برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در انجام مسئولیت‌های اداری خود شانه خالی میکنند و این موضوع موجب بروز مشکلات متعدد برای شهروندان می‌شود.

 امراهی گفت: کوتاهی و یا بی مسئولیتی برخی دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موجب تشدید و بروز آلودگی و مشکلات زیست محیطی در سطح شهرستان شده است.

او گفت: همه ما در صیانت از محیط زیست در قبال آیندگان مسئول هستیم و حفاظت از محیط زیست و بهداشت محیط باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باشد و دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

الهیاری فرماندار آذرشهر نیز در این جلسه گفت: نبود تصفیه خانه و شبکه جمع اوری فاضلاب بزرگترین معضل زیست محیطی شهرستان هست و به همین خاطر مشکلات زیست محیطی بسیاری را در سطح شهرستان شاهد هستیم.

الهیاری افزود: بخاطر نبود شبکه فاضلاب، مشکلات متعدد بهداشتی و زیست محیطی در سطح شهرستان، مخصوصا در مناطق مسکن مهر شهر‌های گوگان، ممقان و آذرشهر بوجود آمده و حل این مشکلات مستلزم اهتمام جدی دستگاه‌های متولی  هست.

فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: دستگاه‌های کم کار در بحث محیط زیست، به دستگاه قضایی معرفی می شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.