سردار حسینی درباره تمهیدات بهداد ناجا برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی توضیحاتی داد.

سردار محمدرضا حسینی معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با تمهیدات بهداد ناجا برای خدمات رسانی به مردم و بیماران کرونایی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اسفندماه، قرارگاه مبارزه با کرونا با شعار "مالک دست‌های خود باشیم" در ناجا شروع به کار کرد.

وی تصریح کرد: در این مدت، در چهار بخش آموزشی، پیشگیرانه، پشتیبانی و درمانی فعالیت کردیم و بالغ بر ۱۵۰ مکاتبه در سراسر کشور داشتیم.

معاون بهداشت، امداد و درمان ناجا  با اشاره به اهدای ۷۰۰ تخت خواب به منظور مبارزه با کرونا و کمک به دولت گفت: بالغ بر ۴۰ هزار نفر در مراکز درمانی ما مورد پذیرش قرار گرفته اند که از این تعداد، درمان اولیه نزدیک به ۳۲ هزار نفر انجام شد و آن‌ها مرخص شدند.

حسینی ادامه داد: برای ۸ هزار نفر دیگر اقدامات پاراکلینیکی صورت گرفت که ۴۵۰۰ نفر آن‌ها ترخیص شدند و ۳۵۰۰ نفر دیگر نیز در بیمارستان‌های نیروی انتظامی بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

وی افزود: افتخار داریم که در مراکز درمانی بهداد ناجا، کمتر از دو درصد مرگ و میر ناشی از کرونا را داشتیم و بالغ بر ۹۸ درصد بیماران ترخیص شده‌اند که در حال حاضر هم، در کل کشور تنها نزدیک به ۶۰ نفر بیمار کرونایی بستری شده داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار