فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله ۲۵ میلیارد ریالی برنج احتکار شده در همدان خبر داد.

کشف ۲۵ میلیارد ریال برنج احتکار شده در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۵۱ تن و ۵۸۴ کیلوگرم برنج قاچاق احتکار شده به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال در همدان خبر داد.

او افزود: در پی خبر واصله مبنی بر این که در انباری در جاده همدان به کرمانشاه مقادیری برنج دپو و احتکار شده است، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد:کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همراهی کارشناسان به آدرس انبار اعزام شدند که در بازرسی از این محل در حضور مالک آن، ۲۵۱ تن و ۵۸۴ کیلوگرم برنج قاچاق احتکار شده کشف شد و تمامی مدارک ارائه شده ی او، غیر واقعی و مربوط به انباری در یکی از استان‌های دیگر بود.

سردار کامرانی صالح با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده، بیان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این انبار پلمپ و مالک جهت سیر مراحل قانونی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی احتکار و قاچاق تشکیل و در تعزیرات حکومتی همدان در دست رسیدگی است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.