فرمانده انتظامی استان همدان، از کشف ۲۴ تن برنج احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان اسدآباد، خبر داد.

کشف انبار برنج احتکار شده در اسدآبادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار کامرانی صالح،  فرمانده انتظامی استان همدان گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اسدآباد با همکاری بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، طرح مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و اقلام مورد نیاز ضروری مردم را با هدف شناسایی وکشف انبار‌ها و برخورد با احتکار کنندگان کالا‌ها را در سطح شهرستان اسدآباد اجرا کردند.

او افزود: در پی رصد بازار و همچنین کسب خبری مبنی بر این که فردی اقدام به احتکار برنج در یک انبار کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به اتفاق بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از این انبار، ۲۴ تن برنج احتکار شده را کشف و یک متهم در این خصوص به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان با اشاره به این که ارزش کالای احتکار شده برابر نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال برآوردشده، گفت: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد. 

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.