نوده فراهانی ضمن اعلام حمایت اصناف از انتخاب سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدرس خیابانی تسلط کاملی بر اصناف دارد.

اعلام حمایت اصناف از سرپرستی مدرس خیابانیبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران ضمن اعلام حمایت اصناف از انتخاب مدرس خیابانی به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای مدرس خیابانی تسلط کاملی به اصناف داشته و درد آن‌ها را می‌شناسد.

نوده فراهانی با اشاره به عملکرد سرپرست فعلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مدرس خیابانی سال‌ها در حوزه بازرگانی مشغول به فعالیت بوده و تسلط کاملی به اصناف دارد؛ ارتباط نزدیک او با اصناف و اتحادیه‌ها در این سال‌ها باعث شده که او درد آن‌ها را از نزدیک شناخته و برای رفع مشکلات‌ آنان از جان و دل مایه بگذارد.

او ادامه داد: سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مدت ۱۱ ماه فعالیت خود به عنوان قائم مقام وزیر در امور بازرگانی، پای اصناف را به جلساتی باز کرد که پیشتر اجازه حضور در این جلسات را نداشتند و همدلانه پای صحبت‌ها و خواسته‌های آن‌ها نشست.

فراهانی ضمن اعلام حمایت اصناف از سرپرستی مدرس خیابانی اظهار کرد: در زمانه‌ای که کمتر کسی به فکر اصناف و مشکلات آنهاست و هرکس بر اساس منافع شخصی خود به جای حل مشکل، مسائلی برای اصناف ایجاد می‌کند، مدرس خیابانی اصناف را سرلوحه برنامه‌هایش قرار داد و کمک کرد سرپا بمانند.

او اظهار امیدواری کرد تا برنامه‌هایی که سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوران قائم مقامی وزارت صمت آغاز کرده ادامه‌دار باشد و گفت: در صورت انتخاب او به عنوان وزیر صمت، می‌توانیم به ادامه‌دار بودن فعالیت‌هایشان در حوزه اصناف دلگرم باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
جنس با دلار ۴۲۰۰ خریده و با دلار ۱۵۰۰۰ می فروشند در اسفند ۹۸ یک پرینتر می خواستم بخرم مغازه و انبار کاسب نما پر بود به ۲۰ کاسب نما مراجعه کردم نداند بعد عید همان جنس از همان نفر با افزایش ۴۰% خریدم پس ..........
آخرین اخبار