امام جمعه موقت تهران گفت: در کنار قبور مطهر شهدا به عنوان سربازان حضرت علی (ع) و در کنار آنان تضرع کردن و دعا کردن افتخاریست که باید قدر آن را دانست.

شب قدر در جوار قبور مطهر شهدا بودن افتخار استآیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: حضور در گلزار شهدای کرمان و در جوار قبور مطهر شهدا بودن و به ویژه قبر مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افتخاری است که امسال نصیب بنده شده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: ولایتمداری و انقلابی بودن شهید حاج قاسم سلیمانی از ویژگی‌های بارز این شهید بزرگوار است.

او با بیان اینکه توفیقی نصیبمان شد تا نخستین شب قدر امسال را در کنار سربازان مخلص امیرمومنان حضرت علی (ع) و به ویژه سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی قرآن به سر بگیریم که در راه مکتب و منش امیرالمنین (ع) جان خود را دادند افزود: در کنار شهیدی که حضرت آقا عنوان سپهبدی به ایشان داد.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: این شهید بزرگوار از زمانی که لباس رزم را به تن کرد تا زمان شهادتش این لباس به تن او بود.

او گفت: شهید سلیمانی نماد یک عمر ولایتمداری، عشق به شهادت و انقلابی بودن و انقلابی زیستن بود و شهیدی بود که کم نظیرترین شهادت را در بین شهیدان ما داشت و به دست شقی‌ترین و پست‌ترین انسان‌های روزگار به آرزوی خود رسید.

نماینده مردم کرمان د رمجلس خبرگان رهبری بیان داشت: در کنار قبور مطهر شهدا دعا می‌کنیم که هر چه زودتر سایه سنگین این ویروس از سرمردم ما کم شود.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: دعای بعدی ما این است که گرانی که مردم را اکنون اذیت می‌کند از بین برود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این شرایط فعلی باید صبور باشیم و دیگران را هم دعوت به صبر کنیم.

او با اشاره به اینکه دستور دیگر قرآن همدلی در این روز‌های سخت است افزود: رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه مورد تاکید مقام معظم رهبری در راستای همین دستور قرآنی است.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: مردم ما در روز‌های شیوع کرونا به صحنه همدلی آمدند و در کمک به هم نوعان خود و آسیب‌دیدگان غوغا کردند که رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک موج در کشور به راه انداخت و امروز در نقاط مختلف کشور شاهد مدیریت ولایت در عرصه مقابله با کرونا هستیم.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی بامداد امروز و در مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر در جوار مزار حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار