فرماندار کرمانشاه گفت: باید بتوانیم بدون اینکه موجب هراس در دل دانش‌آموزان شویم پروتکل‌های بهداشتی کرونا را با لطافت و حساسیت به آنان آموزش دهیم چرا که دانش‌آموزان برای مقابله با این بیماری بهترین سفیران سلامت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، گفت: به دنبال دستوراتی که در زمینه بازگشایی مدارس توسط وزراتخانه و برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد ملی کرونا انجام شده بازگشایی مدارس اجباری اما حضور دانش آموزان اختیاری است.

او افزود: باید با ظرافت و هوشیاری، حساسیت رعایت موارد بهداشتی و مقابله با این ویروس در بین آموزگاران و مدیران مدارس از سوی مدیران نواحی سه گانه ایجاد شود چراکه اگر این ویروس به یک دانش آموز هم سرایت کند علاوه بر هجمه های رسانه های بیگانه، بازتاب داخلی و خارجی پیدا می کند.

رنجبر تاکید کرد، به دنبال بازگشایی مدارس باید مراقبت های ویژه صورت گیرد و تاکنون آموزش و پرورش و آموزگاران به ویژه در زمینه طرح «شاد» اقدامات متعددی انجام داده اند که قابل تقدیر است و برای این مرحله از کار نیز همه باید دست به دست هم دهیم تا با موفقیت و بدون رخداد خاصی انجام شود.

فرماندار کرمانشاه بیان کرد: ارتش، سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا زحمت بسیار کشیده اند و خدمات ارزشمندی ارایه کرده اند و در همه بحران ها حضور دارند.

او تاکید کرد که باید در زمینه ضدعفونی کردن محیط های آموزشی نقش آفرینی داشته و یاری رسان باشیم.

رنجبر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسه ای در خصوص وضعیت تعویض پلاک خودرو در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: صف های طویلی برای این اقدام تشکیل می شود و برخی به فروش نوبت خود اقدام می کنند و از این طریق شغل جدیدی ایجاد شده این در حالی است که باید پروتکل های بهداشتی کرونا رعایت شود و قرار براین شده تا از خردادماه بخشی از کارها توسط دفاتر درنظر گرفته شده در سطح شهر، به صورت اینترنتی انجام شود و تنها برای مرحله نهایی، مراجعه حضوری انجام شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.