مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت : تمامی ۱۶۱ واحد آموزشی این شهرستان در شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) عضو شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛کامران حسین زاده مدیر آموزش و پرورش روانسر گفت : این واحدها شامل ۱۴٨ مدرسه از مقاطع ابتدایی تا متوسطه دوم و ۱۳ مرکز پیش دبستانی است.

او گفت : تمامی ۴۶۷ کلاس آموزشی در این شهرستان در شبکه شاد فعال هستند و تمام معلم ها نیز در این سامانه عضو و مشغول فعالیت آموزشی شده اند.

مدیر آموزش و پرورش روانسر افزود: از ۹ هزار و ۱۰۰ دانش آموز روانسری بیش از ۷۵ درصد دانش آموزان این شهرستان در شبکه شاد عضویت پیدا کرده اند و فرآیند آموزشی را از طریق این سامانه پیگیری می کنند.

حسین زاده، با بیان اینکه دانش آموزان ۲۰ مدرسه روستایی به اینترنت دسترسی ندارند، افزود: برای رفع مشکل مدارس روستایی فاقد اینترنت نامه نگاری و پیگیری های لازم انجام شده است.

او گفت: برای دانش آموزان روستاهای فاقد اینترنت و دانش آموزانی که اولیای آنان مشکل مالی برای تهیه گوشی های هوشمند دارند، از سوی مدارس و گروه‌های آموزشی، بسته های خودآموز در قالب جزوه و لوح فشرده تهیه و توسط راهبران آموزشی و معلمان در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش روانسر ادامه داد: معلمان این شهرستان متناسب با نیازهای دانش آموزان، در هر شرایطی وضعیت آموزشی دانش آموزان را پیگیری می کنند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.