مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : معلمان مدافعان آموزش هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت : موجودی که خدا به نام انسان خلق کرد و اشرف مخلوقات قرار داد و در‌هایی از جمال به روی انسان باز شد و خدا را شاکریم از آن‌ها بزرگانی ایجاد شده که کنار دست معلمان بودند.

او با اشاره به تلاش‌های خستگی ناپذیر استاندار کرمانشاه در جهت مدیریت بحران‌های مختلفی چون، سیل، زلزله و کرونا وی را مدیر و متخصص کنترل بحران خواند و از تمام تلاش‌ها و حمایت‌هایایشان تشکر کرد و گفت : جایگاه امروز آموزش و پرورش مرهون حمایت‌های مدیر ارشد استان و تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و معلمان و کارکنان این اداره کل است.

یزدان‌پناه افزود: از سوم اسفند که بیماری کرونا شروع شد ۷۰ درصد مدارس هم به تعطیلی کشیده شد با توجه به تجربه زلزله، جنگ و سیل، در کوتاه‌ترین زمان تولید محتوا را شروع کردیم و اولین تولید محتوای کشور را راه‌اندازی کردیم.

یزدان‌پناه ادامه داد: همکاران دلسوز برای ارائه آموزش به دورترین مناطق در روستا‌ها می‌روند و بعد از کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت، معلمان در آموزش و پرورش مدافعان آموزش هستند و همه وقت خود را در راه خدمت به دانش‌آموزان و انجام رسالت خویش گذاشته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در این مدت توانستیم به شبکه آموزشی شاد متصل شویم و روز چهارشنبه وزیر طی تماسی اعلام کردند ۴ استان از برترین‌ها هستند و کرمانشاه اولین استان در کشور است در تلاش و ارتباطی که در شبکه شاد ایجاد کرده است. امروز صد در صد مدارس ما به این شبکه متصل هستند، ۹۶ درصد از کلاس‌های ما اکنون وصل‌اند، ۸۹ درصد معلمان تا ظهر دیروز وصل بودند و ۷۵ درصد از دانش‌آموزان هم وصل شدند. در روستا‌ها و مناطقی که به اینترنت دسترسی ندارند، معلمان و راهبران آموزشی به‌صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی امر آموزش را استمرار می‌دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله الان 6 ماه است که تعطیل هستند و شهریه های هنگفت را به عناوین مختلف از دانش آموزان دریافت میکنید. واقعا مدافع آموزش هستید که کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد