کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول خبر داد؛

تشدید نظارت‌های بهداشتی بر واحد‌های صنفی چرداول

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول گفت:تشدید نظارت‌های بهداشتی بر واحد‌های صنفی در طرح فاصله گذاری هوشمند در شهرستان چرداول ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛یاسین زرگوش کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در حاشیه بازرسی از واحد‌های صنفی شهر سرابله گفت: با آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند، نظارت بر واحد‌های صنفی کم خطر و ضروری افزایش یافته و روزانه بیش از ۵۰ مورد بازرسی از این واحد‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله  اداره صمت، اصناف و تعزیرات  در شهرستان چرداول انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ۹۰ درصد واحد‌های صنفی نسبت به دریافت کد QR اقدام نموده اند، تاکید کرد: فقدان ثبت و اخذ مجوز کد رهگیری QR بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، از سوی واحد‌های صنفی کم خطروضروری با هدف سلامت عمومی جامعه، پذیرفته نمی‌باشد.

زرگوش  اضافه کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازرسی‌های مشترک مورد توجه قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هر گونه بی توجهی به مسائل بهداشتی، با واحد‌های صنفی خاطی برخورد می‌شود.

او ادامه داد: استفاده از ماسک، دستکش، رعایت فاصله بین فروشنده و خریدارو ... از جمله نکات بهداشتی است که از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با کرونا و قطع این زنجیره به اصناف تاکید شده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.