فرماندار شهرستان بدره گفت: قرار گرفتن در وضعیت سفید شهرستان بدره نباید ما را از اجرای دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی غافل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ یونس آزادی فرماندار شهرستان بدره در چهاردهمین جلسه ستاد کنترل بیماری کرونا (کووید ۱۹) که در محل سالن کنفرانس فرمانداری برگزار گردید ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز شورا ، روز معلم و روز کار و کارگر ضمن تشکر از همه اقشار و مسئولان در همراهی و اجرای مصوبات ستاد کرونا گفت: قرار گرفتن در وضعیت سفید شهرستان بدره نباید ما را از اجرای دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی غافل کند.

او مطرح کرد: باید همه ادارات با هماهنگی معاونت فرمانداری یک هیات نظارت و بازرسی جهت نظارت بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی و درمانی با حضور ادارات مرتبط تشکیل دهند و به صورت مستمر برهمکاری با شبکه بهداشت و درمان جهت ادامه این مسیر تلاش نمایند.

همچنین در این جلسه نصرت الله همتی مدیر شبکه شهرستان بدره ضمن تشکر از همراهی مردم و مسئولین در راه کنترل بیماری و رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی، گزارشی از وضعیت بیماری و قرار گرفتن شهرستان در وضعیت سفید ارائه نمود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.