ارائه خدمات بیش از یک هزار کارشناس حوزه بهداشت به مادران باردار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد یک هزار و ۸۰ کارشناس در حوزه بهداشت در ایلام مشغول ارائه خدمات به مادران باردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ صادقی‌فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در هجدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: تعداد یک هزار و ۸۰ کارشناس در حوزه بهداشت مشغول ارائه خدمات به مادران باردار هستند، زیرا این قشر از گروه‌های حساس جامعه محسوب می‌شوند.

او همچنین به تشکیل ۸۷ گروه اطلاع رسانی در فضای مجازی برای حدود ۴ هزار و ۴۰۰ مادرباردار اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون مورد خاصی در مورد مادران باردار نداشته‌ایم و در حوزه بهداشت، ارائه تمامی خدمات از جمله واکسیناسیون، کلاس‌های آموزشی و ... به جامعه هدف ادامه دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام به بازدید میدانی از اصناف سطح شهر که توسط دانشگاه، اداره صمت، اصناف و تعزیرات اشاره کرد و ادامه داد: رعایت فاصله گذاری هوشمند در سطح جامعه مخصوصاً اصناف در حد بسیار خوبی صورت گرفته بود.

صادقی فر مطرح کرد: تعدادی از اصناف که اصول فاصله گذاری هوشمند را رعایت نکرده بودند، پلمب شده و تعدادی نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.