فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی با مشارکت این قرارگاه در رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی با مشارکت قرارگاه خاتمبه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رزمایش کمک مؤمنانه بسته‌های معیشتی که برای حمایت از خانوارهای کم بضاعت برگزار شد، گفت: این رزمایش همسو با فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سوم فروردین امسال به صورت خودجوش از سوی مردم و نهادهای مردمی آغاز شده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش افزایش تولیدات اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا و همچنین حمایت از خانوارهایی است که کسب و کار آنها پس از  شیوع کرونا با مشکل مواجه است و در تأمین معیشت خانواده با سختی‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

او ادامه داد: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)  در راستای رزمایش کمک مؤمنانه این قرارگاه تا کنون ۳۵ هزار بسته معیشتی، ۸۰ هزار بسته بهداشتی، پخت روزانه ۱۰ هزار پرس غذا، تولید روزانه ۵۳ هزار ماسک و ۲ هزار و  ۱۰۰ کاور بهداشتی در دستور کار خود داشته است.


بیشتر بخوانید: مشارکت با بخش خصوصی اولویت اصلی در ساخت واحد‌های مسکن شهر‌های جدید


در ادامه این برنامه محمد یزدی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدامی که امروز صورت گرفت همسو با فرمایشات کمک مومنانه رهبر انقلاب است که از نیمه شعبان امسال شروع شد و ۲۰۰ هزار سبد معیشتی میان مردم در تهران بزرگ به همراه دستگاه‌ها زیربط، نهاد‌ها و گرو‌های جهادی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه در مرحله دوم که از روز شنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز شد، توانستیم ۱۰۰ هزار بسته دیگر را هم توزیع کنیم همچنین علاوه بر سبد معیشتی، هزار جهیزیه آماده کرده‌ایم که امیدواریم با کمک مردم این عدد به ۲۰ هزار جهیزیه برسد.

یزدی بیان کرد: امروز هم با هدف دستیابی به این اهداف در قرارگاه خاتم سپاه ۳۵ هزار بسته کالا آماده شد که قرار است به استان‌های البرز و تهران تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار