الحشد الشعبی ۱۵ تروریست داعشی را بازداشت کرد

الحشد الشعبی عراق گروهی از عناصر تروریستی داعش را در عملیاتی در نزدیکی استان نینوی بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، الحشد الشعبی عراق ۱۵ عنصر وابسته به گروه تروریستی داعش را در عملیاتی در نزدیکی استان نینوی دستگیر کرد.

الحشد الشعبی عراق روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای از بازداشت این تروریست‌های داعشی در یک عملیات ویژه خبر داد با این حال جزئیات بیشتری از این عملیات اعلام نشد.

از سوی دیگر شبکه المیادین به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد در حمله تروریست‌های داعش به نیرو‌های امنیتی عراق، سه تن کشته و زخمی شدند. بر این اساس، نیرو‌های عراقی حمله تروریست‌های داعش را از طرف پایگاه «رمی الدروع» در جاده صینیه - حدیثه دفع کردند. در این عملیات یک نفر از نیرو‌های امنیتی شهید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

در هفته‌های اخیر هسته‌های مخفی داعش در عراق فعال شده و اقدام به حمله به نیرو‌های امنیتی، مردم و اماکن عمومی می‌کنند. پیشتر برخی مقامات عراقی از چراغ سبز آمریکا به تروریست‌های داعش برای انجام حملات تروریستی در این کشور خبر دادند. دولت، پارلمان و مردم عراق خواهان خروج نظامیان اشغالگر آمریکایی از این کشور هستند. آمریکا می‌کوشد با ناامن کردن عراق شرایط را برای باقی ماندن خود در این کشور هموار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار