نائب رئیس کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت مزایای انتخاب روش غیرمستقیم مدیریت این سهام را تشریح کرد.

حسین ایمنی خواه نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ ۹۹/۲/۹ با صدور ابلاغیه‌ای ۳ بندی تاکید کردند که ابلاغیه ۸ بندی سال ۸۵ در خصوص سیاست‌های کلی اصل ۴۴ اجرا و بخشی از سهام کارخانه‌های دولتی در قالب سهام عدالت به ۶ دهک پایین درآمدی جامعه داده شود.

وی افزود: براساس دستور مقام معظم رهبری قرار شد سهام عدالت آزادسازی شود و برای آن دو روش مستقیم و غیر مستقیم در نظر گرفته شده است که هر کدام از این دو روش مزایایی دارد.

امینی خواه گفت: در حال حاضر بیش از ۴۹ میلیون نفر سهام دار سهام عدالت وجود دارد و هر فرد، سهام دار ۳۲ شرکت بورسی و ۱۳ شرکت غیر بورسی است که معادل ارزش ریالی برگه سهام خود از این شرکت ها سهام دارد یعنی سهام فرد خرد می شود.

نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت افزود: به عنوان مثال فردی که برگه سهام ۵۳۰ هزار تومانی دارد، ۲۰ سهم از شرکت ایران خودرو، از شرکت دیگر ۴۰ سهم و از یک بانک ۱۰۰ سهم به او تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:حداکثر و حداقل سود و زیان در بورس چقدر است؟


امینی خواه گفت: به دلیل اینکه سهام‌ها خرد است فردی که اطلاعات کافی از بورس دارد اگر روش مستقیم را انتخاب کند می‌تواند ارزش سهام خود را حفظ کند، اما فردی که از بورس اطلاعات کافی ندارد در روش مستقیم ممکن است سهام خود را از دست داده و زیان کند.

وی ادامه داد:در هر دو روش فرد مالک سهام است. در روش غیر مستقیم سهام فرد در تمام شرکت‌ها در شرکت سرمایه گذاری استانی تجمیع می‌شود.

امینی خواه تصریح کرد: زمانی که فرد روش مستقیم را انتخاب می‌کند خودش اقدام به خرید و فروش سهام می‌کند، اما در روش غیر مستقیم شرکت‌های سرمایه گذاری استانی، سهام را می‌فروشند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مزایای روش مدیریت غیر مستقیم سهام عدالت

وی افزود: اگر فردی روش غیر مستقیم را انتخاب کند برای فروش سهام به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی درخواست می‌دهد و این شرکت‌ها سهام را می‌فروشند.

نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت گفت: متاسفانه اطلاع رسانی دقیقی از مزایا و معایب روش های مستقیم و غیر مستقیم به مردم داده نشده است و مردم تصور می کنند با انتخاب روش مستقیم یک شبه می توانند سهام کل خانواده را بفروشند و پول آن را صرف نیازهای زندگی خود کنند، در صورتی که در روش مستقیم، محدودیت هایی در فروش سهام وجود دارد زیرا اگر یکباره تمام سهامداران، سهام عدالتشان را بفروشند ارزش سهام شرکت ها سقوط می کند به همین دلیل دولت برای اینکه مردم ضرر نکنند محدودیت هایی را در نظر گرفته است.

امینی خواه بیان کرد: به دلیل اطلاع رسانی ناکافی، افرادی که قصد فروش آنی سهام عدالت را دارند به اشتباه روش مستقیم را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: محدودیت در روش غیر مستقیم کمتر است و شرکت‌های سرمایه گذاری استانی که از سال ۸۵ تاسیس شدند به صورت حرفه‌ای کار مدیریت سهام را انجام می‌دهد تا به ارزش سهام مردم آسیبی نرسد.

نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت تصریح کرد: برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب می‌کنند مزایای بیشتری نسبت به روش مستقیم در نظر گرفته شده است.

امینی خواه گفت: قرار شده است برخی از پروژه‌های عمرانی استانی به شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سپرده شود و افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کنند از سود این پروژه‌ها منفعت می‌برند.

وی ادامه داد: برای مدیریت سهام به روش غیر مستقیم نیازی به مراجعه به سایت سهام عدالت نیست و کسی که وارد سایت نشود به نشانه این است که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده است.

عرضه اولیه سهام شرکت های سرمایه گذاری استانی در بورس

نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت بیان کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری استانی تا ۴ ماه آینده به عنوان نهاد‌های مالی وارد بورس می‌شوند و سهام شرکت‌ها به عنوان عرضه اولیه منتشر می‌شود. افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب می‌کنند معادل ارزش ریالی سهام عدالت، سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی می‌شوند و از ارزش افزوده عرضه اولیه سهام شرکت‌ها منفعت می‌برند.

امینی خواه گفت: میزان سهام شرکت‌ها در سبد سهام عدالت خرد است به همین دلیل در روش مستقیم، سهام داران سهام عدالت نقش در مجامع شرکت‌ها ندارند، اما در روش غیر مستقیم سهام افراد در شرکت‌های استانی تجمیع می‌شود و شرکت‌ها با قدرتی که دارند می‌توانند در مجامع اعمال نظر کنند.

وی تصریح کرد:  به مردم توصیه می‌کنیم هر روش مدیریتی که انتخاب می‌کنند از فروش سهام خودداری کنند، زیرا هدف واگذاری سهام عدالت ایجاد یک درآمد پایدار برای مردم بوده و نگه داشتن آن سودآور است.

نائب رئیس هیئت مدیره کانون شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت گفت: کارکنان شرکت‌های سرمایه گذاری استانی به افراد مشاوره لازم برای انتخاب روش درست سهام داری را ارائه می‌دهند.

امینی خواه گفت: افراد برای انتخاب روش مدیریت سهام عدالشان به هیچ وجه به کافی نت‌ها مراجعه نکنند، زیرا این افراد اطلاعات فنی کافی ندارند و همین موضوع باعث تحمیل هزینه اضافی به مردم می‌شود.

وی بیان کرد: در ابتدا برای ۵۱ میلیون نفر برگه سهام عدالت صادر شد در حالی که نام ۴۹ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به عنوان سهام دار سهام عدالت در سامانه خصوصی سازی ثبت شده است و ما تقاضا داریم هر دستگاهی که متولی کار است مشکل ۲ میلیون نفری را که نام آن‌ها در سامانه خصوصی سازی به علت مشکلات و خطا‌های نرم افزاری وجود ندارد حل کند.

امینی خواه گفت: رئیس قبلی سازمان خصوصی سازی برای حذف سیر قانونی تعاونی‌های سهام عدالت، سامانه جدیدی برای سهام عدالت طراحی کرد تا مردم به صورت اینترنتی در سامانه ثبت نام کنند و چون در رونمایی سامانه عجله کردند اطلاعات ۲ میلیون نفر از مشمولان که برای آنها برگه سهام عدالت صادر شده است، ثبت نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ما کی سها م عدالت ثبت نام نکردیم چ کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقایون میشه تغییییر دااااااد چرا اینجوری میکنید؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
سعید کل کل سلخوری
۱۵:۵۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
میخواستم ببینم این جانب سهام خود وهمسرم بفروشیم میشه یه خونه ۶۰ متری دراطراف استان خودم قزوین یعنی محل سکونت فعلی بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اشتباه نکن نفروش مگه چقد میشه که میگی برا خونه بزار ش تو بورس
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هتما میشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۵:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بند اول شروع سهام عدالت ثبت نام کردم یک کد ره گیری به ما دادند ولی هر چه وار د سیستم میکنیم مگیه همچنین کد ملی وشمار ه.....موجود نداره ما باید با چکارکنیم خانواده چهار نفرا که سهام عدالت نداریم
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچی پول دادی?
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
سرحد
۰۸:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
واقعا متاسفم واسه تک تک مسئولین من روش مستیم را زدم که بتوانم خانه ام را که دیوار هاش میریزه رو سر ما گج و خاک کنم
الان شما میگید که روش غیر مستقیم منفعتش بیشتره ؟؟؟
و مستقیم محدودیت هایش بیشتره
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
منفعتش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد گودرزی
۰۸:۳۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام همان اوایل که سهام عدالت ثبت نام میکردن ازطریق سپاه پاسداران ثبت نام کردم ولی خبری نشد واسم من درلیست سهام عدالت واردنشده اگرسهام عدالت پس چرا ماسهمی نداریم مگر ماایرانی نیستیم
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام خریدنیه فرهاد گودرزی
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۷:۱۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خواستم بدانم این کدام عدالتیه که من سهمی ازش ندارم پس اسم سهام عدالت نذارید بذاریدسهام هرکی دلمان بخوادمیدیم بهش
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
قاسم سهام عدالت خریدنیه هیچی پولی دادی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ما خانواده چهارنفری هستیم که ثبت نام نکردیم همسرم کارگره اگه این سهام عدالت چراثبت نام نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۵:۰۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من پسرم در سال 97 فوت نمودند تا کنون هیچ اقدامی برا انتقال سهام آن انجام ندادم خواهشا راهنمایی فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۱۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصرار شرکتهای سرمایه گذاری ودولت به روش غیرمستقیم اینه که بازهم عده ای از قبال سهام مردم سودببرند،بالاخره دهها نفرکارمند این شرکتها درهرشهرباید ازکجاحقوق بگیرند؟مشخصه ازسود سهام مردم
روش مستقیم بهتره،به محض اینکه آزادشدبفروشید،چون الان بورس وسهام شرکتها رونق دارد،با افت شاخص بورش وکاهش ارزش پول،فردا با پول سهامتان یک کیلو پیاز هم نمیتونیدبخرید......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ما سهام عدالت نداریم یک ساله میریم دنبالش مگن سایت باز نشده ما یک خانواده چهار نفره هستیم اگه سایتو باز کنید. نام ماها هم که جا مندیم بنویسید ممنون می شیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ما ثبت نام نکردیم یک خانواده چهار نفره هستیم لطفن اگه اسمش سهام عدالت ماروهم ثبت نام کنید ممنونم
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
ثبت نام کنید? سهام عدالت خریدنیه هیچی پولی دادی?
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۰:۱۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو رو خدا سایت رو باز کنید ما اشتباه انتخاب کنیم میخوایم روش غیر مستقیم رو انتخاب کنیم اصلاحش غیر ممکن
Iran (Islamic Republic of)
زری قاسمپور انیق
۰۰:۱۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اگر هیچ کاری نکنیم و سهام مثل قبل باشد چه اتفاقی می‌افتد سهام عدالت ما ازبین میره
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام همه کارامو رو بره سهام انجام دادم سهام هم دارم ولی هیچ سودی دریافت نکردم چه باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
معین دهانی
۲۳:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کعی این سهاعدلت واریز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
دلم به حال خودم میسوزه مستاجرهستم بابدبختی زندیگیمو میچرخونم وهیچ سهامی به من ندادن اما فامیلم که پنج تا خونه داره وماهانه انداره ی یک سال درامدمن کرایه میگیره سهام عدالت داره واقعا عدالته من هیچ بچه ی من که بایدفقرمنو تحمل کنه چه گناهی داره واقعا می‌خوام صدای مارو به رهبربرسونید ماهم توایران زندگی می کنیم اگه عدالته دوباره ثبت نام کنن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی قیصری
۲۳:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا به حال ثبت نام نکرده ام چگونه اقدام کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام «ازاول تابحال سه 3بارثبت نام 59سال سن 5نفرازمحرومترین قشر و80درصد بیمار ازکارافتاده تعجبم خیلی ها که ازما خانه نشینان ونیاز مندان درآمد خوبی دارن بهره مندامادردناک است ما بلاتکلیف هستیم الان مدتیست تحت پوشش کمیته امدادامام ره شده ام بخدا. فکری چاره ای برای ما محرومترین ها هم بکنیدخدایاورهمه اتان باشدسخته
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خانمی ۶۰ ساله هستم وارد نبودم به سایت ‌..اشتباه زدم ...من غیر مستقیم را میخواستم...چکار کنم...خواهشمندم راهنمایی کنید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
بیان احمدی
۲۱:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کدوم عدالت ؟؟؟؟ کی تقسیم کرد ؟؟؟ چرا مثل یارانه از حساب بانکی مردم پیگیری نمیکنن .میگن اسم شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
بابک
۲۰:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ساده نباشید سیاستشون هست میخوان بگن منافتون تو روش غیر مستقیمه ولی در اصل اینجوری نیست بهترین کار همون روش مستقیم هست و اصلا پشیمون و نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی که ثبت نام نکرد جاموند ه باید چکار کنه
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا افرادی که روش مسقیم را انتخاب نموده اند بعدا می توانند تبدیل به روش غیر مستقیم نمایند ؟
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۹:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس تکلیف کسای ک اطلاعاتشون ثبت نشده و الان برگه سهام ندارن ولی کارگرن و هزاران هزار مشکل دارن چی میشه.خدا رو خوش میاد این چ عدالتیه بیاید آمار بگیرید ببینین زندگی ما چطوره و سهام هم نداریم.
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام هم نداری? سهام عدالت خریدنیه هیچی پولی دادی?مونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یهام عدالت دارم امااون موقع که همه ثبت نام کردن من جاموندم ونتونستم ثبت نام کنم تکلیف ماهاچیه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسانی که برگه سهام دارند ولی خودشون فوت کردن تکلیف انها‌چیه
Iran (Islamic Republic of)
من که سر در نیاوردم
۱۸:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
من که س ددر نیاوردم از سهام عدالت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چگونه میشود برای نام نویسی سهام عدالت نام نویسی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه ریگی به کفششون هست که اینکارا میکنن میدونن سهام شرکت ها ارزش پیدا کرده میخان کاری کنن مردمی که چندان اطلاعی ندارن بفروشن اونایی که حرفه ای هستن بخرن تا فقیر فقیرتر شه پولدار پولدارتر.
والا یه ویرایش گذاشتن که دیگه انقدم سخت نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین مرادی
۱۸:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وعرض احترام من به راهنمایی نیاز دارم اونطور که اینجا گفته شده روش غیر مستقیم مزایایی بیشتری دارد ولی من میخوام بدونم اگر روش غیر مستقیم را انتخاب کنم بعدا میتوانم سهامم بفروشم یا در حساب کاربری بورس خود قرار دهم لطفا من را راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا محدودیت هایی که برای فروش سهام مشخص شده رو بیان کنید! تا مردم بتونن به درستی تصمیم بگیرن. چه اونایی که تو بازار وارد هستن، چه اونایی که نمیدونن و فقط بفروشن! چرا این محدودیت ها رو نمی گید؟ وقتی من ندونم چطور میتونم تصمیم گیری کنم؟ از طرفی فلان مقام مسئوب میگه ده روز بعد از زمان آزادسازی امکان فروش هست! من از باشگاه خبرنگاران تقاضا میکنم این مسئله رو پیگیری کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
توضیح دهید که در روش غیر مستقیم هم صاحب سهام هر وقت که بخواهد می تواند سهم سهامش را بفروشد یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماکه نفهمیدیم چی گفت
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۷:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا مردم یک میلیون سهام عدالت دارند ولی در در سازمان عدالت 800 هزار تومان است چرا چرا
Iran (Islamic Republic of)
میرنادر. رحیم پوری
۱۶:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام، قراربود عرضه سهام عدالت از دهک های پایین شروع بشه ،تواداره ما ،مدیرا وپرسنل رسمی
که حقوقشون چندبرابرمابود گرفتن ولی به ما
که قراردادی هستیم و من که امروز ۲۴ ساله کارمیکنم هیچ تعلق نگرفت
نه سهام ،نه زمین ،نه امکانات دیگه.
شایداینطوری بهتره چون اگه امروز میدیدم دهک
پایین ترازمن نگرفته ومن گرفتم ،عذابش بیشتراز
لذتش میشد.
Iran (Islamic Republic of)
الای
۱۶:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکی از مزیت های روش مستقیم اینه که شما میتوانید با فروش سهام زیان ده و کم بازده و جایگزین کردن آن با شرکتهای پر بازده و سود آور سبد خودتون رو انتخاب کنید و از سود و مزایای سالیانه آن استفاده کنید. ولی در روش غیر مستقیم شرکتهای سرمایه گذاری استانی فقط به مدیریت و منافع خود در شرکتهای سرمایه پذیر تمرکز دارند و برایشان سود ده و یا زیانده بودن شرکت و سودی که نصیب سهامداران خواهد بود اهمیتی نمیدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
پراید 89 سفید بی رنگ فنی سالم
Iran (Islamic Republic of)
شاهری
۱۶:۳۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام بنده تاکنون بدلیل نداشتن تخسس لازم هیچگونه اقدامی نکرده ام وخواهان روش غیرمستقیم هستم حتما باید انتخاب کنم یا باافدام نکردن من بطورخودکار به روش غیرمستقیم هدایت می شوم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما در نوشتن فارسی هم «تخصص» نداری!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
من ثبت نام کردم شماره شبا دادم ولی تا حالا اصلا هیچ سود سهامی برام واریز نشده باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
لاک پشت جزیره
۱۶:۱۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا زودتر در مورد انتخاب مستقیم یا غیر مستقیم سهام عدالت به مردم اطلاع رسانی نکردن ؟
من روش مستقیم انتخاب کردم چون خیال شنیده بودم که بهتره و خودت میتونی همه کار بکنی حالا میگن روش غیرمستقیم بهتره واسه فروش
Iran (Islamic Republic of)
Pouya
۲۲:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشتباه نکنید در روش غیر مستقیم به هیچ عنوان نمیتونی سهامتو بفروشی
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۰۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
من موافق روش غیرمستقیم هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام...
ما باتوجه به عدم آگاهی کافی نسبت به شرایط روش مستقیم و غیر مسقیم، روش مستقیم رو انتخاب کردیم درصورتی که با خرید و فروش وبورس هم هیچ آشنایی و اطلاعات کافی نداریم لطفا مسئولین تداببری اتخاذ فرمایند تا بتونیم روش انتخابی خودمون رو ویرایش کنیم.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۱۶:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بله خودم همه مدارک رو دارم برا بقیه افراد خانواده ثبت شده ولی برا من نه
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
۴۹ میلیون نفر سهام دار سهام عدالت وجود دارد??
مگرمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حسن دشتی شیخ احمد
۱۵:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماکه چهارنفریم یه نفرمون سهام داره اگه راس میگید سایت وبازکنید
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
راس نمیگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سهاممومستقیم کردم حالا پشیمونم چطورمیشه تغییرش دادحالا چکارکنم
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان باید این خبر رو بگین؟؟؟؟؟؟ هر فردی که اصلا اطلاع دقیقی از این روش ها نداشته و به اشتباه روش مستقیم رو انتخاب کرده حدود ۵۰ هزار تومن هزینه کرده که کد بورسی بگیره.
اسمش سهام عدالت ولی متاسفانه هیچ عدالتی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا بگید بچه‌هایی ک ثبت نام نکردن چکار کنن مثلا ما ک خانواده شش نفری هستیم و کارگر هستیم دوتا از بچه هام ثبت نام نشدن
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
کارگر هستی کارکن سهام عدالت خریدنیه هیچی پولی دادی?
Iran (Islamic Republic of)
داود فرقی
۱۵:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.ماکه اون موقع به علت مشکلات زیاد نتونستیم ثبت نام کنیم و احتیاج مبرم داریم آنهایی که تو کارهای دولتی و... کاروحقوق.بیمه وتمام امکانات دولتی استفاده میکنند اینترنت دسترسی داشتن همیشه صف اول نام نوشتن. به ما که رسید امکانات دولتی بیمه.کار.حمایت معشیتی .....هیچ ندادن و همیشه سخترین کارهای جامعه به دوش امسال من طبقه زیر متوسط بوده و هیج خیری از دولت نرسیده اسمش عدالت هست اینطوریه چیز دیگه بود چی میشد مگه ما ایرانی نیستیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگر خیراتیه داود فرقی? که احتیاج مبرم داری
Iran (Islamic Republic of)
حسین هاشم فتاح
۱۵:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من کارگر شهرداری هستنم
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه کارگر شهرداری فرقی داره حسین هاشم فتاح?
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۵:۰۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
لطفا پیگیری کنید تا راه ساده ای برای فروش سهام پیش روی ملت قرار گیرد و امکان ویرایش فراهم شود
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا زینالپور اسماعیل کهریز
۱۴:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما هر چه قدر تلاش کردیم نتونستم ثبت نام کنم واقعا مستحق سهام عدالت هستم چون دو تا بچه بزرگ میکنم
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه خیراته? تو هم بخر سهیلا زینالپور اسماعیل کهریز
Iran (Islamic Republic of)
Amini
۱۴:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام دخترمن هفت سالشه وگفتن بایدنماینده یاهمون وارث داشته باشه وخودم نمایندش شدم اماکدپیگیری براش نمیادوپیامک میادکه اطلاعات بانکیتون غلطه ویرایش کنین مام هرچی ویرایش میکنیم همونه وهیچ مشکلی تواطلاعات نیست الانم چهلوهشت ساعت ازاخرین ویرایش گذشته بایدچیکارکنم کدپیگیری ده رقمی براش بیاد؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچیکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هرسالی یک مرتبه هفتاد تومن واریز میکنن به حساب سهام داران با هفتاد تومان نمیشه یه تنقلات بخری
حالا هم که میگن بفروشید چهارده پانزده تومان این پول هیچ چیزی نمیشه نه میشه خونه اجاره کرد
نه میشه لوازم زندگی خرید
حتی خرج نصف یه ماه زندگی هم نمیشه با این همه گرونی
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
که چی?
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۴:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
جان مادرتون باز روش تغییر بدید برشون گردونیم به روش غیر مستقیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
غیر مستقیم مستقیم یکیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام کسانی که سهام عدالت نداشتن ودر حال حاضر تمایل به خرید سهام دارن باید چه کاری انجام بدن لطفا راهنمایی کنید
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام عدالت خریدنیه باید پول بدن
Iran (Islamic Republic of)
دادخواه
۱۴:۲۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ماکه سهام عدالت ثبت نام نکردیم اصلا یه فکری هم برای مابکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
مثلا چه فکری !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سهام عدالت قرار بود بعد از ده سال اقساطش تمام وهر سهامدار صاحب یک میلیون سهام بشه.ولی بعد از سالها اعلام میشه که بعضی صاحب ۵۳.هزار وبعصی ۴۹.هزار تومان سهام دارند.ما از باشگاه خبرنگاران درخواست می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سید حبیب
۱۴:۰۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
احسنت
نام مادرم که تخت پوشش کمیته امداد هست تازه یکبار هم همون اوایل بهشون سود سهام عدالت دادند تعلق گرفت ولی موقعی که قرار شد شماره شباء ثبت کنیم نام مادرم نبود و به هر جا مراجعه کردیم جواب درستی ارائه ندادن و الان واقعا نمی‌دونم چکار باید کرد
لطفا راهنمایی کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
هدف از این کارا فقط و فقط سرگرم کردن مردمه . تمام ...
خودشون گفتن کسانی که تا ۱۵ اردیبهشت ماه گزینه مستقیم رو انتخاب کردن میتونن تغییر روش بدن خب منم روز ۱۵ اردیبهشت ماه گزینه روش مستقیم رو انتخاب کردم ولی الان که میخام تغییر روش بدم هیچ گزینه ای برای تغییر وجود نداره واسه من .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
شمارو به خدا قسم پیگیری کنید تا بتونیم ویرایش کنیم
من روش مستقیم رو برای خودم و خانوادم انتخاب کردم ولی الان میگن غیر مستقیم بهتره اخه چرا درست اطلاع رسانی نکردن ؟
ما چه گناهی داریم که محتاج خرج و خوراکمونیم اخه؟!
لطفا پیگیری کنید اجازه بدن ویرایش کنیم.
شما رو به عدالت علی قسم پیگیری کنید و صدای ما مظلوما رو به گوش مسئولین برسونید حق به گردنتون واسه پیگیری این خواسته.
تا دیر نشده پیگیری کنید ویرایش بتونیم بکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو بی دقتی و کم عقلی میکنی ، حق به گردن کیه !! عجب
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چطوره صبر کن مردم کامل روشهای سهام خودشونو انتخاب کردن یعد دقیق توضیح بدن ک کدوم روش خوبه کدوم بده.یا قصد دارن چکاری انجام بدن.اخه خودتون تکلیف خودتونو هنوز نمیدونین بعد مردم میخواین اعتماد کنن و غیر مسقتیم انتخاب کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام. ما ان زمان ثبت نام کردیم کد رهگیری داریم اما موفق نشدیم اسممون در شرکت تعاونی شهرمان ثبت کنیم چکارباید کنیم توراخدا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه بار میگید مستقیم بهتره الان غیر مستقیم بهتر شد نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما روش مستقیم را انتخاب کردیم الان که این مطالب را فهمیدیم آیا میتوانیم روش غیرمستقیم را انتخاب کنیم از بورس هم چیزی نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما روش مستقیم را انتخاب کردیم الان که این مطالب را فهمیدیم آیا میتوانیم روش غیرمستقیم را انتخاب کنیم از بورس هم چیزی نمیدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام یه فرجه بزارید برای اینکه سهام ها رو تغییر بدیم خیلیا اشتباهی مستقیم یا غیر مستقیم زدن
Iran (Islamic Republic of)
مه‌دی
۱۳:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفاً فکری به حال تمام نیازمند جا مانده از سهام عدالت کنید نه فقط همین دو میلیون نفر ،من فکر می کنم اگر مثل یارانه معیشتی هم که حساب کنیم حدود ۱۰ میلیون تا ۱۵ میلیون جا مانده داریم ،بیایید به فکر همه نیازمندان باشیم و تبعیض قایل نشویم ،والسلام ،جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر مردم ساده اند که هنوز نفهمیدند هر کاری که روحانی میگه باید برعکسشو انجام داد قطعا این آزادسازی به ضرر مردم و به نفع دولته اولا قیمت سهام خیلی بیشتر از اینیه که میگند ثانیا با هجوم مردم به بورس قیمت سهام ها افت شدید پیدا میکنه و به ضرر مردم میشه ثالثا مردمی که نمیدونند چه سهامی رو بخرند باز از این طریق متضرر میشند و...
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۱۳:۲۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی اگه سوالی درباره ی سهام عدالت داره بیاد براش توضیح میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما سوال داریم
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۰ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سوالت چیه?
Iran (Islamic Republic of)
محمدزاده
۱۳:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام
ای کاش پروژه های عمرانی که ایشان توصیف می‌کنند یدونشو فقط مثال بزنند، اینها همش داستان و خیال بافیه، قطعا روش مستقیم بهتر از غیر مستقیمه و ضمنا شرکتهای بورسی سهام عدالت۳۶شرکته نه ۳۲، واقعا درک نمیکنم چرا عده ای به خاطر منافع شخصی خودشون می‌خوان سر مردم شیره بمالن مگه سهام عدالت قبل سالهای نود دست شرکتهای سرمایه گذاری استانی نبود، ، بابا این مردم گناه دارن یه کم به فکر مردم باشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نوری
۱۳:۱۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من یک کارگرسفالگری هستم چرابه من ندادن اون موقع که داشتن ثبت نام میکردن من شاگردراننده بودم
Iran (Islamic Republic of)
رشیدی
۱۳:۱۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
برگه سهام دارم ولی اسمم داخل سایت نیست و الان آقای امینی گفته متاسفانه دومیلیون نفراسمشون رد نشده داخل سامانه این دومیلیون نفر باید چکارکنن
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۳:۱۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بعد از 20 روز از گذشتن آزاد سازی دارین این حرف ها رو میزنید قصد ما فروش سهام بود چون به اون پول نیاز داریم من الان روش مستقیم رو انتخاب کردم چون طبق گفته ها تنها راه فروش سهام بود ولی الان میگین غیر مستقیم مزایای بیشتری داره!!!!!! لطفا فرصت ویرایش بدید یا حداقل یک روش ساده روبه روی ملت بزارین که راحت سهامشون رو بفروشند.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام .واقعا ما اطلاعی از این روش ها نداشتیم لطفا باشگاه خبرنگاران پیگیری کنه که دوباره امکان ویرایش باشه
Iran (Islamic Republic of)
رستمی
۱۳:۰۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام لطفا جواب سوال بنده رو بدین خواهش می کنم سوال خیلیاست اگه روش مستقیم رو بزنم ولی سهامم رو نفروشم بازم سالانه سود دریافت میکنم ؟و بعدها هر وقت لازم شد بفروشم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
هر شرکتی جدا سود میده، یعنی اگه 40 تا سهم داشته باشید 20 تاشون اصلا سود نمیدن و بقیه هر کدوم از هزار تومن تا پنجاه هزار تومان سود میدن و اگه قصد نگهداری دارید منطقا باید سهمای متعدد رو بفروشید و تبدیل به یکی دو سهم بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
دست اندر کاران سهام عدالت حرکات بچه ها رو در میآورند.مثل اینکه ما مرفه هان بدون
دردیم شش سال سایت شون بسته استآقای محترم زیاد حرف میزنی بازنشسته با حقوق ۵۷۰ هزار تومان اسمشم گذاشتی سهام عدالت
از عدالت کر تو میخواهی دلیل
یاد کن از آتش دست عقیل
Iran (Islamic Republic of)
بیژن کمالیان
۱۲:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خودم و مادرم ثبت نام کردیم و تمام مراحل قانونی انجام دادیم و هرکدام چکی به مبلغ یک میلیون تومان دادند اما برای دادن شماره شبا به کافی نت که رفتیم بعدازدادن کد ملی گفتنداسامی شما موجود نیست الان هم نمانیم به کجا مراجعه کنیم لطفا راهنمایی کنید افراد مثل ما زیاد است ما باید به چه ارگانی مراجعه کنیم
Germany
محسن
۱۲:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
به ما دو برگ سهام عدالت در سال ۹۰ تحویل دادند ولی در سایت سهام عدالت جزو مشمولین نیستیم و تا کنون هیچ سودی از ان برای ما واریز نشده
چه کسی پاسخگوی حق ضایع شده ی ماست؟
به گفته ی شما حق ۲ میلیون نفر مثل ما ضایع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام کدوم سهام کدوم عدالت مگه حال مارا نمی بینند چرا به من تعلق نگرفت....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
حداقل اول اطلاع رسانی نکردین یه فرصت دیگه برا اصلاح بدین
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
اولش گفتید شرکت های استانی در روش غیر مستقیم ، سهام افراد رو می فروشند ولی اومدید پایین گفتید حفظ کردن سهام بهتر از فروختنش هست و مردم چه در روش مستقیم و غیر مستقیم سهامشون رو نفروشند ؛ خب این تناقض رو پاسخ بدید تا متوجه شیم.
باشگاه خبرنگاران جوان لطفاً جواب بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا اجازه نمیدن برایکبارهم شده نظرمون رو عوض کنیم چرا میزارید مردم تمام کارهای مربوط به سهام رو انجام بدن بعد درمورد خوب وبد روشهای انتخابی توضیح میدهید تازه ۲روزپیش کمیته امداد هم پیام نظر سنجی داده وگزینه کمیته امدادروهم به دوروش انتخاب سهام عدالت اضافه کرده مابرا اینکه دفاتر خدمات وبانکها شلوغ نشن همان روزهای اول اعلام ازادسازی سهام روش مستقیم رو زدیم حالا هم توش موندیم ما فکر میکردم کل مبلغ پول سهام رو یکجا میدن
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۲:۴۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
جای تاسف داره....مسئولین هیچ توضیح روشنی دررابطه با مزیت هر روش ندادن توضیحاتشون در حد تشریح بیشتر سوال بوده نه جواب!!!.. .بیشتر مردم با برداشتی که از حرفاشون شده نحوه مدیریت سهامشونو انتخاب کردن....به نظر حتی خودشون هم نمیدونن باید چیکار کنن...درحالیکه امکانش هست امکان ویرایش هم نذاشتن تا وقتی نتیجه مشخص شد مردم تجدید نظر کنن
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۴۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا راهنمایی بعد از انتخاب انجام میشه ما چه گناهی کردیم از اول نمیشد درست اطلاع رسانی بشه بعد مام شانسی انتخاب نکنیم همه چیزمون غیر عادیه چرا؟
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا الان اینو میگید اخه . چرا؟؟ ای بابا
مگه نگفتیــــــــــــد غیر مستقیم نمیشه فروخت .ـچرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام کسی که فوت کرده سهامش چی میشه
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هچی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سود سهام در روش غیرمستقیم چطوری پرداخت میشه؟ سالانه یا ماهیانه لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای بابا کی ماهانه دادن همو سالانه دو ریال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام عزیزان این سیاست دولتهاست از اولم دولت میخواست که مردم روش غیر مستقیم و انتخاب کنن ولی چون نمیخواست اجباری باشه کاری کرد که مردم خودشون برن به طرف روش غیر مستقیم...به این صورت که اطلاع رسانی کافی نکرد تا مردم فکر کنن روش مستقیم خوبه بعد با شک و شبهه ای که ایجاد میکنه دقیقا کاری میکنه که مردم فکر کنن سرشون کلاه رفته و برگردن به روش غیر مستقیم همون چیزی که دولت از اول میخواست یعنی با خواست خودم مردم روش غیر مستقیم.. که از اول خواست دولت بوده...
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۸:۱۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و عرض احترام نظره شما اینه که روش مستقیم بهتره؟
Iran (Islamic Republic of)
رویا
۱۲:۲۴ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
تورو خدا بگید یه بار دیگه فرصت اصلاح بدن منم اطلا عات کافی نداشتم من همه اعضای خانوادرو مستقیم زدم میخوام غیر مستقیم بزنم تورو خدا
Iran (Islamic Republic of)
حسین نوروزی
۱۲:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام زمان ثبت‌نام برای سهام عدالت من یاخیلی‌ازمردم نتونستن ثبت نام کنیم والان ما سهام عدالت نداریم تلاش زیادی شدواسه ثبت نام الان ماجزئی‌ از مردم این مملکت نیستیم ی تا خیلی وضع مالی خیلی عالی داریم تکلیف ما چیه فقط‌‌اینوپیگیری کنید که چه باید کرد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد رهسپار
۱۲:۲۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا دولت همیشه برای ویرایش وتعغیرات زمانی در نظر میگیرد ولی الان باتوجه به اینکه حق مردم مطرح است میگویند کسی که مستقیم انتخاب کرده دیگه راهی برای تعغیر به غیر مستقیم نداره چون واقعا اگثر مردم اطلاع کافی نداشتن والان پشیمان شدن ومیگویند راهی نیست...لطفا اگر امکان برایتان هست پیگیری نمایید شاید بشود زمانی حتی کوتاه برای ویرایش نوع روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
چرا اینقدر اطلاعات رو قطره چکونی به مردم میدن؟!!!!!!!
اول همه چیز رو بگن بعد بیان اعلام کنن چرا اینجوری می کنن ما طبق حرف هایی که اول زدن تشخیص دادیم روش مستقیم بهتره حالا اومدن یه تصمیم دیگه گرفتن گفتن مزایای غیرمستقیم چیز دیگه ایست شماها که نمیخایین مردم بیان توی بورس اصلا چرا این مساله رو مطرح کردین همش مردمو توی دردسر میندازین و میخایین سرشونو گرم کنین این چه اطلاع رسانی یکم منطقی باشین. خواهشا این مطالبی که اینجا درج میشه رو به اطلاع این دولتمردان و سازمان خصوصی سازی بذارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا میشود از روش غیر مستقیم سهام را آزاد کرد ولی بعد از آن داخل صندوق گذاشت.
در واقع من نمیخوام سهامم داخل صندوق این استانی که هست باشه
میخوام مثل یک سهم معمولی آزاد بشه و ابتدا داخل صندوق بذارم و بعد از مدتی که یادگرفتم خودم باهاش کارکنم. این امکان پذیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا مشکل ما رو پیگیری نمیکنید مگه میشه کسی که از ثبت نام جا موند دیگه حقشو ندن این چه عدالتیه؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۵۰ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
بایدچکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوستان عزیز مسلما روش مستقیم روش بهتریه و کسانی که میگن مردم اطلاعات بورسی ندارد اشکالی ندارند اونهایی که اطلاعات بورسی ندارد میرم از کسانیکه اطلاعات دارن میپرسن، این خیلی بهتر از اینه که سهام و دارایی خودمون رو دست یه عده ای بدیم که سابقه درخشانی در مدیریت این سهام ندارند، البته بنده توصیم اینه که سهامتون رو حفظ کنید و نفروشین این سهام سهام شرکتهای خوب و پربازدهیه و در روش مستقیم سود و منافع سهامتون رو مثل گذشته هر ساله مستقیما دریافت خواهید کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
خلاصه اینکه در روش مستقیم سود سهام بدون کسر کارمزد و هزینه های شرکتهای واسط به شما پرداخت خواهد شد ولی در روش غیرمستقیم اگه سود سالانه شما مثلاهزار تومان باشه از این هزار تومان کلی هزینه های شرکتهای سرمایه گذاری و پروژه های که اینها تعریف میکنند کسرو شاید پونصد تومنی دست شمارو بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا شفاف نمیگیید هر کی مرسه یک حفی میزنه ملا یکی میگه سهام شانزده برابره یکی میگه نه برابر شده دیروز مگفتندنوزده برابر شده اگر دین ندارید آزاد حرف بزنید ما مردم کلافه شدیم حتی از هر جلسه دولت حرفهای متفاوتی گفته میشود چرا؟؟؟۰۰۰۰۰۰۰۰۰؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
قیمت سهام ثابت نیست و روزانه پنج درصد نوسان میکنه و این روزها اغلب رشد می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عجب
United States of America
علی اکبر بخشی سراجی
۱۱:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا سامانه امروز باز نمیشود
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
خسته شده
۱۲
آخرین اخبار