مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و سوم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستبند پلیس آبادان بر دستان ۲ سارق حرفه‌ای منزل

سرهنگ عزیزالله دارایی جانشین فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح یکی از شهرک‌های شهرستان آبادان، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی هویت ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی آبادان ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران پلیس به ۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند؛ و اموالی از قبیل ۲ دستگاه کولر گازی، ۲ دستگاه لپ تاپ و یک دستگاه تلویزیون در این راستا کشف شد.

سرهنگ دارایی با اشاره به شناسایی متهمان توسط مالباختگان و بازسازی صحنه جرم، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ط نصب یک قفل ضد دیلم باعث میشه که حتی اگر دزدان تا پشت درب هم رسیدن، بدون هیچ اما و اگری نتونن وارد شوند و نصب حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها هم راهی برای ورود سارقین باقی نمیذاره مگر فرز بیارن حفاظ را برش بدن که به دلیل صدای زیاد این کارو نمیکنند