مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (نوزدهم اردیبهشت سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جان باختن ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر دیگر بر اثر واژگونی خودرو تیبا

دکتر امین منصوررئیس اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در محور سربندر به آبادان نزدیکی سه راهی خور دورق متاسفانه ۲ نفر جان باختند و ۴ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

او افزود: این حادثه دیروز به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ شادگان اطلاع داده شد که بلافاصله بعد از دریافت ماموریت ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از شادگان و آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: متاسفانه بعلت شدت حادثه دو تن از سرنشینان (دو خانم ۷۰ ساله و ۶۰ ساله) خودروی مذکور در دم جان باختند و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

دکتر منصور افزود: مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان‌های شهید بهشتی آبادان و شهید معرفی زاده شادگان منتقل شدند.

دستگیری سارقان منازل هفتصدواحدی

سرهنگ عزیزالله دارایی جانشین فرماندهی انتظامی آبادان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو پراید وانت متعلق به سارقان که به وسیله آن سرقت می‌کردند، گفت: از مخفیگاه این سارقان یک دستگاه تلویزیون، دو دستگاه لپ تاپ و دو دستگاه کولر گازی متعلق به صاحبان منازل کشف گردید.

حریق یک واحد آپارتمان به آدرس طیب ۱۸

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: شامگاه گذشته  حریق یک واحد آپارتمان به آدرس طیب ۱۸به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله گروه اطفاء و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل اعزام شدند و به محض رسیدن عملیات اطفاء و امداد و نجات را آغاز نمودند.

او افزود: ساکنان واحد مسکونی ۳ نفر بوده که شامل یک آقا حدودا ۴۵ ساله و دو خانم ۱۶ و ۲۷ ساله بوده، که قبل از رسیدن گروه آتش نشانی دختر ۱۶ ساله از شدت گرما خود را از طبقه دوم به پایین پرتاب میکند.

از واژگونی خودرو تیبا تا حریق یک واحد آپارتمان در آبادان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان ادامه داد: ۲ نفر دیگر توسط پرسنل آتش نشانی از ساختمان خارج شده اند و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

بریزی گفت:خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی میباشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.